Noutati de la Oriflame

Buna fetelor!
Nu am mai vorbit de multa vreme despre Oriflame. :)
Dar in ultima vreme am tot admirat brosurile si produsele noi pe care le-am zarit in ele.
Ultima noutate Oriflame este reprezentata de apa de parfum VIP Night a carei imagine este Andreea Raicu.
Imi place mult de ea, mi se pare tare feminina si sensibila, exact asa cum trebuie sa fie o femeie. Imi place stilul ei si de aceea cred ca si nuanta parfumului este una foarte bine gandita.
Imi place mult sticluta si cred ca reprezinta primul pas spre succes in cazul parfumurilor. Pentru ca si impactul vizual este foarte important si parca ne imbie sa adulmecam aroma captata inauntrul ei.

Caligrafia este si ea speciala, asa cum o au majoritatea parfumurilor Oriflame si este ca o semnatura a designerului Thierry de Baschmakoff.
Parfumierii sunt Dora Bachriche-Arnaud si Hamid Merati-Kashani care ne spun ca parfumul este inspirat "de imaginea castelelor stralucitoare, de lumina candelabrelor aurite, de splendoarea petrecerilor rafinate ce dau viata incaperilor maiestuoase in noptile pline de magie".
Eu deja simt ca am patruns in aceasta lume de poveste numai cand ma gandesc. Parca pot simti deja aroma parfumului - opulenta, eleganta si foarte feminina.

La baza aromei sale stau aurul de Luxor si sampania, doua note pretioase, care ne invaluie intr-o poveste magica.
Celelalte ingrediente sunt reprezentate de grepfruit, para, flori de iasomie, portocala si ylang-ylang, vanilie, paciuli si lemn de santal.
Daca va regasiti preferatele printre ingrediente, atunci merita sa incercati parfumul. Eu iubesc aromele de vanilie si de lemn de santal asa ca sunt de parere ca va fi pe placul meu.

Un mare plus il are si pretul promotional de 49.99 lei din campania 17, redus de la 85 de lei.
Il puteti gasi la toti distribuitorii Oriflame :)


Comentarii

  1. Răspunsuri
    1. ma bucur sa aud asta.. :)
      oricum nici nu ma asteptam sa miroasa altfel.. :D
      pupici!

      Ștergere
  2. Tare mi-as dori sa stiu cum e! Ispititor suna si se prezinta!:) Pretul e rezonabil...

    Pupicei, Dienusa!
    Ilda
    Lavender Thoughts

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. da.. :D e foarte tentant... :X mai ales pentru iubitoarele de parfumuri.. asa cum sunt toate femeile.. :D:D
      pupicei, draga mea!

      Ștergere
  3. cred ca miroase super, ador lemnul de santal.

    RăspundețiȘtergere

Trimiteți un comentariu

Postări populare de pe acest blog

Un concealer de calitate ascunde imperfectiunile tenului

Recenzie Carte si Film: Baiatul cu Pijamale in Dungi

CONCURS ANIVERSAR - 2 ANI de BLOGGING