Franturi din viata

Buna, dragele mele!
Stiu ca am vorbit de multe ori despre fotografi si despre fotografii dar acesta este un subiect foarte drag mie si il abordez ori de cate ori am ocazia.
Chiar zilele trecute am vazut cumparaturile unei bloggerite care includeau si un DSRL si atunci am realizat cat de mult mi-as dori si eu unul. Si nu din vanitate sau orice alt motiv cu tenta negativa ci doar pentru ca mi-as dori sa impart cu voi tot ceea ce doresc, intr-un mod mult mai realist. As vrea ca toate fotografiile sa va arate in cele mai mici detalii tot ceea ce doresc sa va transmit.
Si cred ca nu doar eu am aceste ganduri ci orice bloggerita vrea un astfel de aparat de fotografiat mai performant, pentru a spori calitatea imaginilor expuse pe blogul propriu.
Intr-adevar am intampinat dificultate mai ales la machiaje. Ce-i drept nu postez foarte multe, dar asta e si din cauza faptului ca aparatul meu nu reda machiajul asa cum ar trebui. Apare foarte pal, foarte sters si munca mea nu se vede aproape deloc. Sa nu mai vorbim despre umbre si alte detalii, pentru ca devin invizibile. :D
La fel se intampla si la postarile cu outfituri. De multe ori parca lumina nu e cea corecta sau detaliile hainutelor nu ies cum ar trebui. Ba chiar si culorile sunt distorsionate de multe ori. Ma supar pe moment dar apoi imi trece si cu rabdare si un efort suplimentar cred ca reusesc sa realizez cateva imagini decente pentru a vi le arata.
Pentru fotografii profesioniste, este nevoie si de un fotograf profesionist care sa stie exact cum sa se foloseasca de cadru si de lumina. Sa stie exact care este profilul tau bun si cum sa faca pentru ca tu sa iesi perfect in fotografii. Asa este si un fotograf Cluj, un profesionist in adevaratul sens al cuvantului care inlatura orice defect micut pentru ca tu sa te simti bine atunci cand pozezi.
Si nu neaparat pentru postari simple asa cum este rubrica OOTD. Cand vorbim de fotografii profesioniste ne referim si la fotografiile de nunta, sau din alte evenimente la fel de importante, sau chiar din diverse shooting-uri foto de mare anvergura.
Atunci cand ai un astfel de eveniment, nu trebuie sa iti mai faci griji ca nu esti fotogenica. Un fotograf bun va sti sa surprinda latura ta buna si stiind asta, tu nu vei mai fi inhibata si vei putea fi naturala si zambitoare.
Asa vreau sa decurga si sesiunea de fotografii din ziua nuntii mele. Atunci voi avea o multime de lucruri pe cap si nu vreau ca fotografiile sa reprezinte un stres suplimentar. Nu sunt intotdeauna fotogenica si vreau ca fotograful angajat sa stie sa imi surprinda latura potrivita, fara ca eu sa imi fac probleme pentru asta.
Sunt sigura ca cei cu experienta stiu sa isi faca treaba asa cum trebuie si in acea zi minunata voi sta linistita si voi incerca sa fiu naturala, fara inhibitii si ganduri negative legate de fotografie.



Comentarii

Postări populare de pe acest blog

Un concealer de calitate ascunde imperfectiunile tenului

Recenzie Carte si Film: Baiatul cu Pijamale in Dungi

CONCURS ANIVERSAR - 2 ANI de BLOGGING