Ce imi place astazi?

Buna fetelor!
Romwe ne tenteaza iar cu o multime de produse noi, unele cu reduceri iar altele direct la preturi foarte bune.
De data aceasta in prim plan sunt rochitele, atat de zi cat si de seara. Am ales si eu cateva pe care vreau sa vi le arat:





Pe langa aceste rochite minunate, Romwe a mai inclus in aceasta promotie si cateva accesorii si cosmetice. Asa ca am ales 2 preferate si din aceasta categorie:


Pentru incheiere, am mai ales o pereche pantofi sport, de zi, inclusi si ei in aceasta promotie. Am pus ochii pe ei acum multa vreme... :D Asteapta cumintei in wishlist :)

Gasiti aceste produse, dar si multe altele, in noua ofera Romwe:

Romwe Party Season Sale! Up to 50% off!
Valid dates: Nov5 to Nov11
Don’t miss, girls!

Voua ce va place astazi?



Comentarii

  1. Ai ales niste rochite foarte dragute. Si mie imi plac foarte mult a doua si a patra rochita :)

    RăspundețiȘtergere
  2. Răspunsuri
    1. ma bucur ca iti place... :) e unul din printurile mele favorite.. :D
      pupici!

      Ștergere
  3. Rochia mint mi-a sucit mintile :)) E superba! Imi plac mult si pantofii!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. chiar e tare frumoasa... mi-a placut la prima vedere.. :D:D
      pupicei!

      Ștergere
  4. Am si eu prima rochie :X e tare frumoasa...

    shoeper-women.blogspot.com

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. da.. chiar e minunata... e finuta si tare delicata.. :)
      pupicei!

      Ștergere
  5. mie imi place tot ce ti-ai ales <3 sunt pe gustul meu :D

    RăspundețiȘtergere
  6. Prima rochita e preferata mea de muuult timp. ;)
    Pupici

    RăspundețiȘtergere
  7. Imi place prima rochita si cea de-a patra! Este una dintre culoarea in trend a acestui sezon si imi place mult modelul ;)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. da.. iubesc navy-ul si il port ori de cate ori am ocazia.. :D
      pupici!

      Ștergere
  8. a doua rochita cred c-o s-o visez la noapte :))

    RăspundețiȘtergere
  9. Floral Print Slim White Dress este superbă, dar şi Zippered Belted Falbala Pleated Blue Dress este tare, tare frumoasă :-)

    RăspundețiȘtergere
  10. Au niste rochite tare dragalase, abia astept sa imi ajunga si mie coletele de la ei <3

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. da.. sunt superbe toate si e greu sa facem alegeri.. :D
      si eu abia astept sa imi ajunga pachetele de la ei.. :D
      pupici!

      Ștergere

Trimiteți un comentariu

Postări populare de pe acest blog

Un concealer de calitate ascunde imperfectiunile tenului

Recenzie Carte si Film: Baiatul cu Pijamale in Dungi

CONCURS ANIVERSAR - 2 ANI de BLOGGING