Amintiri din copilarie


Am mai vorbit si zilele trecute despre unele jocuri ce ma duc imediat cu gandul la copilarie. De cand le-am redescoperit, memoriile imi tot revin si ma capteaza atat de tare incat uneori nu imi mai doresc eu sa ma desprind de ele.
Maine am doua colocvii. Nu stiu daca pana acum mai mai avut doua colocvii in aceeasi zi.
Si cand ma gandesc la ziua de maine, nu pot sa nu ma gandesc si la cum era acum multi ani, cand eram copil. Cand nu aveam griji sau probleme de "oameni mari", asa cum le numeam atunci. Cand singura noastra grija era ora la care ne trezeam, desertul pe care il pregatea mamica, sau ultimele jocuri aparute. Imi aduc aminte cu drag de jucariile Lego. Atunci spuneam Lego tuturor pieselor de constructii.
Nu stiu daca voi vi le mai amintiti, dar eu stiu exact cum le foloseam pentru a construi castele, casute si alte minunatii.
Mai tarziu am aflat de fapt ca Lego este o marca de jucarii si ca nu doar acele piese sunt fabricate de ei, ci si foarte multe alte tipuri de jucarii.
De exemplu Lego Cars, cu simpaticele personaje din iubitul film de animatie cu acelasi nume. Jucariile sunt foarte asemanatoare cu acele masinute din film si cred ca sunt foarte indragite de fanii Cars.
De asemenea am aflat acum si despre Lego Chima, cu personaje din mistica lume Chima. Iti poti construi chiar tu personajul din aceasta lume miscica, deoarece primesti piesele pe care le poti asambla ori exact ca pe schita, ori intr-un mod cu totul personal.
Astfel iti poti lasa amprenta asupra jucariilor tale, si nimeni nu te poate imita.
Mi se par magnifice toate jucariile disponibile acum.
Am intrat de curand intr-un magazin imens de jucarii, dintr-un mall din Constanta si am ramas cu gura cascata. Cand eram eu mica, nu se gaseau atatea jucarii, dar tot eram foarte fericiti atunci cand primeam cate o noutate. Nici nu vreau sa ma gandesc la copiii din ziua de azi, care au la dispozitie atat de multe jucarii.
Aproape ca imi doresc iar sa am 5 anisori si sa pot avea parte de toata aceasta avalansa de minunatii.


Comentarii

Postări populare de pe acest blog

Un concealer de calitate ascunde imperfectiunile tenului

Recenzie Carte si Film: Baiatul cu Pijamale in Dungi

CONCURS ANIVERSAR - 2 ANI de BLOGGING