Reparatii pentru prietenii nostri

Buna fetelor!
Nu stiu daca voua vi s-a intamplat sa spargeti display-ul vreunui telefon sau al vreunei tablete, dar eu am patit-o si nu este deloc placut.
Mi s-a intamplat cu un telefon mai vechi. L-am scapat si atat i-a fost. :) A ramas saracul cu o cicatrice urata pe ecran dar tot functiona destul de bine. In schimb, daca as fi patit asta cu un smartphone, lucrurile nu stateau deloc asa.
Avantajul telefoanelor vechi era rezistenta. Chiar daca se spargeau, tot functionau si iti putea face treaba cu ele destul de lejer, pana cand se iveau banuti pentru un telefon nou.
Dar pentru ca trebuie sa evoluam si sa tinem pasul cu tehnologia, iata-ne astazi in fata unor telefoane nu atat de rezistente, dar care bineinteles ca au alte avantaje.
Dar, vorbind strict de partea de hardware, trebuie sa avem mare grija cu aceste telefoane delicate, finute si elegante, pentru ca nu cred ca cineva isi doreste sa ii schimbe prea curand fata.
Eu, de cand am primit telefonul meu, ca un cadou anticipat de Craciun, sunt super atenta sa nu il scap cumva, pentru ca mai am acest obicei, si nu vreau sa se intample ceva nedorit.
De curand insa s-a intamplat ceva asemanator cu tableta prietenului meu. Nu stiu cum a reusit, dar cert este ca a crapat display-ul si acum e tare necajit. Am incercat si eu sa vad daca nu se poate face ceva. Desi nu ma prea pricep, de obicei imi place sa imi bag nasucul prin toate si sa imi dau si eu cu parerea. :)

Si, din pacate nu se mai vede decat jumatate de ecran atunci cand aprind tableta.. :( si atunci am zis ca trebuie sa cautam pe cineva care se pricepe la astfel de reparatii, pentru ca reparatia sigur va costa mai putin decat sa cumparam o tabletica noua.
Si tot cautand pe internet detalii despre un site sau despre cineva care s-ar pricepe la astfel de reparatii, am dat peste www.servicio.ro si cand am vazut imaginile de pe site-ul lor am zis ca aici este locul in care si tableta lui iubi trebuie sa revina la viata.
In plus, am vazut ca repara si laptop-uri si telefoane, asa ca o sa am in vedere acest service online, pentru eventuale necesitati de reparatii.
Desi eu sper sa nu am nevoie prea curand, este bine sa fii mereu informat.
Si laptop-ul meu da semne ca vrea sa cedeze desi eu sper din suflet sa reziste inca foarte multi ani pentru ca nu stiu ce m-as face fara el. Nici nu as vrea sa ma gandesc sa raman fara el. Sper sa nu necesite nici macar reparatii prea curand pentru ca nu are "decat" 3 ani, asa ca e prea tanar pentru a avea nevoie de renovari. :D

Voi ati avut nevoie vreodata de reparatii pentru telefoane, tablete sau laptop-uri? Cum le-ati rezolvat?
Ati mers cu ele la reparat sau ati preferat sa le inlocuiti?
Si eu optam pana acum pentru inlocuirea obiectelor uzate, dar acum simt ca investitia e mult prea mare si daca se pot repara, prefer sa merg mai intai in aceasta directie. 



Comentarii

Postări populare de pe acest blog

Un concealer de calitate ascunde imperfectiunile tenului

Recenzie Carte si Film: Baiatul cu Pijamale in Dungi

CONCURS ANIVERSAR - 2 ANI de BLOGGING