Review: Chic Gloss - Pierre Rene

Buna dragelor!

Pentru ca unele dintre voi si-au aratat dorinta de a vedea prima data acest gloss, m-am mobilizat si iata ca astazi vorbim despre el, despre Chic Gloss de la Pierre Rene, oferit de echipa Magiq.

In realitate, nuanta este ceva mai inchisa, dar din cauza blitz-ului, nu am reusit absolut deloc sa ii surprind adevarata nuanta.
Este un roz foarte frumos, deloc tipator, care se aseaza minunat pe buze si pe care l-am purtat frecvent in ultimele zile.
De obicei asa mi se intampla cand primesc sau cumpar ceva. Folosesc exclusiv acel produs dupa care incep sa  il alternez cu altele.
Glossul are un miros dulceag, dar destul de discret, asa ca nu ma deranjeaza. Oricum prefer mirosurile dragute decat mirosul clasic de ruj.... :))) veti vedea de ce spun asta, intr-o postare viitoare.
Il puteti gasi pe site-ul Magiq.ro la pretul de 22 de lei pentru 7 ml. Eu am nuanta Pink Punk. Si pe site apare un pic mai deschisa decat in realitate. Eu pot spune ca imi place mai mult asa cum este, decat cum apare in poze. :)

Glossul are o textura cremoasa, fiind destul de grosut. Este lipicios dupa aplicare, dar nu intr-un mod deranjant.
Datorita consistentei ridicate, este foarte pigmentat, lucru ce ma bucura enorm.
Stiti ca eu de obicei foloseam ruj, dupa care aplicam un gloss transparent sau intr-o nuanta nude.
Ei bine, acum am gloss-ul 2 in 1: culoare puternica si aspect umed.. :D:D












Aplicatorul este cu buretel si spre surprinderea mea, reusesc sa aplic gloss-ul foarte bine cu ajutorul lui. Buretelul este destul de grosut, asa ca aplicarea este foarte usoara, netrebuind sa insist foarte mult in acelas loc.



 Pe buze arata foarte bine. Nu este inchis, pentru ca se adapteaza foarte bine nuantei buzelor mele. Si cred ca va lua un ton diferit pentru fiecare persoana, la fel ca si alte gloss-uri si rujuri.. :)

Rezista destul de bine.. cam 2-3 ore (timp in care nu mancati sau beti), dupa care culoarea incepe sa se estompeze, dar nu dispare de tot.
Pentru un gloss, mi se pare o rezistenta foarte buna :)

In concluzie, raportul calitate/pret mi se pare unul bun si chiar as fi curioasa sa incerc si alte nuante. M-ar tenta foarte mult In The Nude si Melody Brown.

Voi ati incercat pana acum produsele Pierre Rene? Care este gloss-ul vostru preferat?


Comentarii

  1. Arata foarte bine glossul tau.
    Sa il folosesti cu placere in continuare.
    Pupici

    RăspundețiȘtergere
  2. Ce roz dragut, iti sta foarte bine!!

    RăspundețiȘtergere
  3. Arata bine nuanta asta de roz!
    Sa il folosesti cu placere!
    Pup

    RăspundețiȘtergere
  4. Are o nuanță plăcută și îmi place aspectul lui modern. Să-l folosești în continuare cu drag !
    Util review-ul

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. ma bucur ca iti place.. :)
      multumesc mult
      ma bucur ca pot fi utila
      pupicei!

      Ștergere
  5. cat de bine arata, sa il folosesti cu drag :*

    RăspundețiȘtergere

Trimiteți un comentariu

Postări populare de pe acest blog

Un concealer de calitate ascunde imperfectiunile tenului

Recenzie Carte si Film: Baiatul cu Pijamale in Dungi

CONCURS ANIVERSAR - 2 ANI de BLOGGING