Ce imi place astazi?

Buna fetelor!
Romwe ne rasfata din nou cu multe hainute la preturi foarte bune. Promotia incepe maine si va dura pana pe 18 noiembrie, asa ca aveti timp suficient pentru cumparaturi. :)

Dar astazi vreau sa va arat cateva jachete si gecute care imi plac tare mult si pe care le-am adaugat deja in wishlist. :)




Gasiti toate aceste hainute, dar si multe altele, la preturi la fel de bune, la Romwe.

Romwe Party Season Sale Round 2 ! Up to 60% off!
Valid dates: Nov12 to Nov18
Don’t miss, girls!






Comentarii

  1. Toate gecile sunt adorabile!
    Pe cuvant. :)
    Pupici

    RăspundețiȘtergere
  2. Răspunsuri
    1. :D m-ai nimerit exact. sunt urmatoarele pe lista mea de cumparaturi. Abia astept luna viitoare.. :D sa vedem care va fi prima.. :D in functie de banutii disponibili. :)
      pupici!

      Ștergere
  3. Răspunsuri
    1. si mie imi place aceea.. e perfecta pentru primavara-toamna.. :D
      pupici!

      Ștergere
  4. A doua haina, acel paltonas e superb

    RăspundețiȘtergere
  5. Pe prima haină o are sora mea. E foarte frumoasă și-n realitate. Eu o am pe cea albastră cu glugă cu blană. E super călduroasă. Eu ies în ea și-n maieu când e frig afară, mă doare la bască. Îmi pun și gluga în cap și nu mai duc nicio grijă!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. chiar as vrea sa iau prima gecuta.. pentru primavara... :)
      si am luat si eu acea gecuta cu blana.. dar pe rosu... ca era mai ieftina.. :D
      astept sa o primesc. :D
      pupici!

      Ștergere
  6. Ce-mi place haina albastra cu revere de piele, mi-am comandat-o se pe Sheinside, superba si pe albastru!!

    RăspundețiȘtergere

Trimiteți un comentariu

Postări populare de pe acest blog

Un concealer de calitate ascunde imperfectiunile tenului

Recenzie Carte si Film: Baiatul cu Pijamale in Dungi

CONCURS ANIVERSAR - 2 ANI de BLOGGING