Winterlicious TAG


Buna fetelor!!!



Acest TAG circula prin blogosfera de ceva vreme dar inca nu am avut timp sa il completez.
Sper ca inca nu e tarziu :D

1. Care este oja ta favorita in aceasta iarna ?
Oja metalica primita de la Ana a devenit intr-un timp fooarte scurt preferata mea. :D


2.Care este produsul favorit pentru buze  iarna aceasta ?
Balsamul multifunctional Tender Care de la Oriflame a devenit preferatul meu in aceasta iarna. Este foarte hidratant si imi place mult.



3.Care este obiectul vestimentar cel mai des purtat in iarna aceasta ?
Esarfa mea neagra pe care o port zilnic. Imi place foarte mult si e ma protejeaza perfect de frig :D

Este negra neagra..doar ca de la blitz a iesit cam spre gri.. :))


4. Care este cel mai des accesoriu purtat iarna ?
Cercelusii primiti de la nasica mea. Sunt accesoriile mele preferate in aceasta iarna.



5. Care este parfumul preferat / lumanarea preferata ? 
Iarna prefer aroma de scortisoara si lumanarea de la Glade e perfecta pentru mine.



6. Care este bautura ta preferata iarna ?
Ceaiul si sucurile naturale. In special ceaiul cu aroma de mar si scortisoara.. :D

 

7.Care este filmul tau preferat de sarbatori ?
Nu am doar un singur fil preferat. Imi plac toate cele care au ca subiect pricipal Craciunul.

8.Care este colindul tau preferat?    
La Viflaim colo-n jos... si imi place varianta cantata de Paula Seling :D



9. Care este mancarea ta preferata de Sarbatori ?
Pot spune ca prajiturile? :D da? atunci prajiturile.

10. Care este decoratiunea ta preferata de sarbatori ?
Bradutul cu toate globurile mele preferate, pe care vi le-am aratat aici :D si imi plac si lumanarile parfumate..
 

  
Dragele mele, acesta a fost Tag-ul de astazi.
Daca mai sunt fete care nu l-au facut inca, le invit sa raspunda la intrebari pentru ca inca nu e prea tarziu.. :D



P.S. Nu uitati sa va inscrieti la Concurs







 

Comentarii

  1. pretty things you got dear :)
    http://she-is-the-1.blogspot.ch/

    RăspundețiȘtergere
  2. si eu prefer prajiturile si bomboanene de pom :)).

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. cu bomboanele de pom nu ma omor dar dupa prajituuuuurrriiiii da.. :D (mai ales daca sunt facute de mine)

      pupici!

      Ștergere
    2. Perfect, arunci! Pentru ca eu ma omor dupa prajituri, dar sa nu le fac eu... Stai departe? :)))

      Ștergere
    3. Arunc si la tine.. :D sa te inarmezi cu o manusa de baseball ca sa prinzi prajitura.. :)

      pupici!

      Ștergere

Trimiteți un comentariu

Postări populare de pe acest blog

Un concealer de calitate ascunde imperfectiunile tenului

Recenzie Carte si Film: Baiatul cu Pijamale in Dungi

CONCURS ANIVERSAR - 2 ANI de BLOGGING