Colectia de Carti




sursa
Daca nu v-am spus pana acum, sa stiti ca sunt innebunita dupa carti. Numai in ultima perioada cred ca am cumparat 20 de carti si tot continui sa cumpar.
Cred ca sunt dependenta de carti. :D Dar nu e un lucru rau.

Recent am descoperit un nou site care comercializeaza carti. Si eu, care credeam ca le stiu deja pe toate :D

Este de fapt un anticariat online care are o colectie impresionanta de carti din toate domeniile.
Eu am fost atrasa initial de cele de medicina din care intentionez sa cumpar cateva.
Dar, dupa ce am am rasfoit mai bine toate domeniile, am gasit multe carti care se cer cumparate... :D
Prima pe lista mea ar fi "Spitalul Municipal" de Barbara Harrison care imbina perfect cele doua activitati pe care le iubesc.

Pentru prima comanda aveti si o reducere de 20% daca folositi codul:
r11804redstandrec20
Instructiuni de folosire a codului gasiti aici.




Voi ce carti v-ati cumparat in ultima vreme?

P.S. Nu uitati sa va inscrieti la Concurs :D
























Comentarii

  1. Buna seara!
    Sunt Constantin, ocupantul locului 22 in clasamentul SuperBlog 2012.
    Va scriu pentru ca imi doresc sa cream impreuna un grup (club) independent de 20-30 de bloggeri, care sa scrie pe bani, produse sau vouchere, cu alte cuvinte imi doresc sa publicam articole pe blogurile noastre personale, cu castiguri garantate.
    Mi-a placut foarte mult SuperBlog 2012, competitie la care am participat pentru prima data, dar recunosc ca sunt putin dezamagit pentru faptul ca munca depusa de noi toti nu a fost rasplatita asa cum ma asteptam. Asta nu inseamna ca nu apreciez SuperBlog! Din contra!
    Prin creerea acestui grup, vreau practic sa imbinam mai bine placerea de a scrie cu rasplata cuvenita pentru munca depusa. Sincer, m-am cam saturat sa ma bucur de advertoriale de 7-15 lei! Impreuna am putea castiga cel putin 50 de lei pe articol, pentru ca nu am mai depinde de o platforma sau alta! Trebuie sa fim constienti ca firmele sunt de obicei interesate sa gaseasca deodata 20-30 de bloguri decat sa le caute separat, iar aici pierdem noi!
    Sunt multe de spus si am multe idei, dar nu vreau sa va plictisesc!
    Intrebarea mea este daca va surade ideea si daca sunteti de acord, cel putin la prima vedere, cu acest proiect? Este un proiect care nu va impiedica sa va continuati activitatea online obisnuita! Puteti sa participati la orice concursuri doriti si sa scrieti orice advertorial primit independent!

    In alta ordine de idei, va rog, daca mai aveti puterea, sa participati la concursul organizat pe unul din blog-urile mele:
    http://www.autovital.ro/2012/11/concursuri-auto-dincolo-de-eticheta.html

    Mai sunt cateva zile (termenul este 15 decembrie) si am doar 2 articole inscrise! Am primit multe promisiuni, dar inca nu am articolele necesare validarii concursului! Ar fi pacat sa nu se castige ceasurile de mana Michelin!

    Astept raspunsurile voastre!

    Va doresc o duminica deosebita alaturi de cei dragi!

    Cu stima,
    Constantin,
    http://www.autovital.ro
    http://www.promovariweb.org
    http://www.felicitariweb.org
    http://www.constantins.org

    RăspundețiȘtergere

Trimiteți un comentariu

Postări populare de pe acest blog

Un concealer de calitate ascunde imperfectiunile tenului

Recenzie Carte si Film: Baiatul cu Pijamale in Dungi

CONCURS ANIVERSAR - 2 ANI de BLOGGING