Hof.Imun - review


Hello Girlz!!!

Va spuneam aici ca Dacic Cool e alaturi de noi in acest sezon al racelilor si ne-a oferit spre testare mai multe produse pentru a ne proteja.

Astazi vin cu primul review despre Hof.Imun.



Il puteti gasi aici la pretul de 9,90 lei pentru 30 capsule.

Dupa cum ii spune si numele, Hof.Imun e un produs care creste imunitatea si ajuta organismul sa lupte impotriva racelilor.
Contine extract de echinaceea, zinc si vitamina C.

Am cautat si am gasit asta despre ele:

Folosita inca din vremuri indepartate pentru tratarea diverselor infectii si pentru intarirea sistemului imunitar, in zilele noastre extractul de echinaceea este cunoscut si pentru efectele benefice pe care le aduce in caz de gripa, raceala si sindromul oboselii cronice.

Zincul are rol important in:
  • mentinerea acuitatii vizuale ;
  • metabolismul proteinelor;
  • activitatea pancreasului si a organelor sexuale;
  • grabirea vindecarii arsurilor si a ranilor;
  • stimularea procesului de asimilare a unor vitamine ;
  • formarea leucocitelor;
  • activarea sistemului imunitar ;
  • favorizarea sintezei acizilor nucleici si a proceselor de regenerare
Acidul ascorbic administrat in mod sustinut ajuta la:
-functionarea normala a sistemului imunitar, inhiband cresterea tumorilor si asigurand rezistenta organismului impotriva infectiilor
- participa la sinteza hormonilor glandelor suprarenale
- previne uzura celulara, incetinind procesul de imbatranire, are rol de echilibrare a organismului fiind necesar in metabolismul calciului si al altor minerale
- are rol de echilibrare a sistemului imunitar, prevenind aparitia astmului si a alergiilor si stimuland productia de interferon, factor cu proprietati antiinfectioase remarcabile. Acidul ascorbic accelereaza vindecarea ranilor, regenerarea tesuturilor, participa la sinteza fibrelor de colagen, a cartilajelor si oaselor, precum si la sinteza hormonilor cortico-suprarenalieni. Scade colesterolul sangvin, protejeaza organismul fata de substantele cancerigene si creste si mentine randamentul fizic.
Vitamina C ajuta absorbtia fierului la nivelul intestinului, creste rezistenta la infectii si mentine numarul globulelor albe din sange, ofera protectia antioxidanta, prevenind transformarea nitratilor (din tigari, fum, grasimi, unele legume) in substante cancerigene. Cauzata de o alimentatie insuficienta, de o malabsorbtie digestiva, de o crestere a necesitatilor sau eliminare excesiva, carenta apare cel mai des la subiectii varstnici, alcoolici, suferind de malabsorbtie cronica (doza zilnica recomnadata de vitamina C este de 60 de mg). Simptomele lipsei de vitamina C sunt: oboseala, astenie, slabiciune, stare de depresie, lipsa poftei de mancare, dureri osoase moderate, ameteli, piele uscata, edeme, gingivita, hemoragii. 




Deci, Hof.Imun creste imunitatea nu doar impotriva gripei ci este bun si in alte afectiuni.

De cand s-a racorit, am luat cam o pastiluta pe zi... uneori mai uitam... :D
Si in cele din urma am racit. Dar nu ca de obicei. A fost ceva usor... doar o mica durere in gat si mi-a curs un pic nasul. Asta a fost tot. M-am refacut dupa 3 zile (aproximativ) in care am mai luat cate o pastiluta de Hof.Imun si am baut ceaiuri.
Apropo de ceaiuri, intr-o postare urmatoare vreau sa va arat ce am mai descoperit.

Dar, revenind la gripa noastra.. :)...  spuneam ca a fost ceva usor. Cum imi dau seama? pai, comparand cu anii trecuti in care manifestarile erau altele.
Imi curgeau ochisorii, tuseam, imi curgea nasul groaznic de mult si ma simteam oribil. Parca eram calcata de tren. Nu aveam chef de nimic, nici nu prea mancam. Ma simteam groaznic. Asa ca acum am fost o fericita.

Daca as fi luat cate pastilute sunt recomandate, adica 1-2 de 3 ori pe zi.. probabil nu mai raceam deloc. Dar eu nu iau atat de multe pastile, chiar daca sunt naturale, si am preferat sa iau doar una pe zi. Oricum am vazut efectul lor si le-as recumpara oricand. E bine sa existe in orice casa mai ales in aceasta perioada cand vremea e atat de schimbatoare si gripa ne pandeste la fiecare colt.

Voi cum v-ati ferit de raceala?



 Surse: sfatulmedicului.ro, tratamente-naturiste.ro, eva.ro






















Comentarii

Postări populare de pe acest blog

Un concealer de calitate ascunde imperfectiunile tenului

Recenzie Carte si Film: Baiatul cu Pijamale in Dungi

CONCURS ANIVERSAR - 2 ANI de BLOGGING