Ce am mai primit...


Hello Girlz!!!

Cum e vremea la voi astazi?
La mine nu mai ploua dar e tare mohorat si parca nu am nici un chef sa ies din casa.




Zilele trecute am primit produsele de la TrioDeluxe pe care mi le-am dorit pentru testare.

E vorba despre renumita keratina lichida pe care deja am inceput sa o folosesc si despre bifazicul Hidronutritiv.
O sa le fac review separat dupa ce imi formez o parere despre fiecare.
Prima la rand este keratina lichida dupa cum va spuneam. :D











Vineri am mai primit un colet si anume parfumul More by Demi de la Oriflame, parfum pe care l-am castigat cu Viata mea cu parfum de poveste.



L-am incercat si imi place mirosul. Mi se pare ca se aseamana cu Chanel dar poate e doar o impresie... :D

Am mai primit, tot saptamana trecuta si cartile comandate de Black Friday dar pe astea poate vi le prezint intr-o postare separata.. :D

Imi cer scuze ca pozele nu sunt facute de mine.. dar nu gasesc cablul de date ... si nu pot descarca fotografiile... :(


Voi ce ati primit in ultimul timp?

P.S. Nu uitati sa va inscrieti la Concurs.



















Comentarii

  1. Sunt curioasa cum ti se pare parfumul! La mine ninge mai ceva ca-n povesti, deja incep sa imi fac griji ca ramanem inzapeziti :))
    In ultimul timp nu prea am mai primit nimic, doar un bat de Mos Niculae si ceva ciocolata..
    Pupici!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. imi place parfumul... nu e dulce.. dar nu pot spune nici ca e fresh .. :D

      la noi inca nu ninge.. asteptam de Craciun ceva zapada.. :D poate ne aduce Mosul :)

      Ștergere
  2. sa le folosesti cu placere.

    la mine e o zapada fleoscaita pe drum si soare cu dinti :) combinatia perfecta pentru patinaj artistic!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. ms mult :)

      ce urat :( nu imi place deloc cand e zapada fleoscaita... dar trebuie totusi sa avem parte si de asta daca vrem sa ninga de Craciun .. :D

      te pup!

      Ștergere
  3. imi cam face cu ochiul parfumul,este foarte laudat :)
    te invit si pe blogul meu: http://thatswhywesmile.blogspot.ro
    :**

    RăspundețiȘtergere
  4. Eu am primit crema Moore, imi place, exact cum spui si tu: nici dulce, dar nici fresh, e placut mirosul. Sa le folosesti cu placere!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. ms mult. sa o folosesti si tu cu placere... chiar e placut mirosul .. :)

      te pup!

      Ștergere

Trimiteți un comentariu

Postări populare de pe acest blog

Un concealer de calitate ascunde imperfectiunile tenului

Recenzie Carte si Film: Baiatul cu Pijamale in Dungi

CONCURS ANIVERSAR - 2 ANI de BLOGGING