Craciun Fericit!

Buna Fetelor!!!

Vreau sa va urez un Craciun Fericit, multe impliniri, sanatate si fericire!
Sa aveti parte de tot ce va doriti, sa aveti multe realizari si bucurii.

sursa



Saptamana trecuta am incercat si eu sa imi imbrac unghiutele in hainute de sarbatoare. Nu a iesit nimic spectaculos dar vreau sa vi le arat.








Am folosit:





-Base coat Trendy by Cosbell
-Orkide Venus 344
-Gabrini 46
-Orkide Venus 242



sursa




P.S. Nu uitati sa va inscrieti la Concurs.



























Comentarii

  1. Craciun Fericit draga Diana!
    Sper ca ti-a adus Mosul tot ce ti-ai dorit!
    te pup!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Multumesc din suflet Ana! Are Mosul grija de noi... ca doar am fost cuminti ;))
      pupici!

      Ștergere
  2. mie imi place ce a iesit!:)
    sarbatori fericite...alaturi de persoanele dragi sufletului tau!te pup!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Ma bucur ca iti place.. :D
      Sarbatori fericite si tie, draga mea!

      pupici!

      Ștergere
  3. sarbatori fericite iti doresc si tie
    http://idareyoutobefashion.blogspot.ro/

    RăspundețiȘtergere
  4. Sarbatori Fericite, scumpa mea.

    Si un an mai bun!!!

    Pupic,

    Nico

    www.nicoleta.me

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Multumesc mult Nico!
      Sarbatori fericite si un an nou plin de impliniri
      Te pup!

      Ștergere

Trimiteți un comentariu

Postări populare de pe acest blog

Un concealer de calitate ascunde imperfectiunile tenului

Recenzie Carte si Film: Baiatul cu Pijamale in Dungi

CONCURS ANIVERSAR - 2 ANI de BLOGGING