Tag: Christmas Time


Hello Girlz!!!
Craciunul se apropie cu pasi repezi si la mine e o atmosfera de basm. De ieri nu mai ninge dar totul e alb si linistit.

Vineri am fost la dentist.. :D imi era tare frica dar acum parca m-as mai duce.. A fost ok si nu m-a durut aproape deloc.:D

Astazi m-am gandit sa fac un tag pe care l-am vazut prin blogosfera si care e potrivit pentru aceasta perioada.. :D

sursa



1. Ce iubesti cel mai mult in ceea ce priveste luna Decembrie?
Cel mai mult iubesc Craciunul. Frigul nu imi place chiar deloc. Prefer vara chiar daca uneori sunt calduri insuportabile. Daca in Decembrie nu ar fi Craciunul.. cred ca ar fi o luna tare trista.

2. Care este parfumul tau preferat in perioada sarbatorilor de iarna? 
Hmm.. cred ca in perioada asta prefer Today-ul. E o aroma care ma incalzeste si ma face sa ma simt confortabil.
Daca vorbim insa despre altfel de arome.. prefer mirosul cozonacilor, mirosul de scortisoara si mirosul de portocale. Deja am luat lumanari parfumate cu portocala si cu mar si scortisoara si imi plac teribil.. abia astept sa le aprind.. :D

3. Care sunt cele trei produse fara de care nu poti trai in aceasta perioada?
Perioada asta nu cred ca as putea trai fara:
-Crema de maini.. inca nu am o preferata asa ca toate sunt bine venite
-Balsam pentru buze
-ciocolata...:D parca fara ciocolata nu e Craciun 

4. Care este look-ul tau "go to" in luna Decembrie? Cat eyes? Buze rosii? Impartaseste-ne!  
Iarna merg pe tonuri calde de piersica si maro... si in ceea ce priveste buzele.. prefer nude-urile.. deci cam asta e look-ul meu de Decembrie.. :D 

5. Care este produsul tau "sclipicios" preferat? Poate sa fie orice! 
Produsul meu sclipicios preferat a devenit in scurt timp Rujul auriu Essence Breaking Dawn.
E perfect pentru perioada aceasta:


6. Arata-ne ornamentul tau preferat pentru bradul de Craciun! 
Vi le-am aratat pe toate aici si imi e greu sa aleg doar unul preferat... dar o sa incerc.. :D

O sa il aleg pe gigantul acesta.. :D imi place chiar din acest motiv si pot spune.. (chiar daca mai greu...) ca e preferatul meu.

7. Care sunt dulciurile tale preferate in aceasta perioada?
Cum spuneam si mai devreme, nu concep Craciun fara ciocolata. Si ciocolata mea preferata este Milka - cea cu iaurt si capsuni si cea cu... caramel.
sursa

sursa

Iarna trecuta am mai avut niste preferate.. tot Milka.. pe care sper din suflet sa le gasesc si anul acesta... desi inca nu le-am vazut.. :D
E vorba de variantele Dare to Love, Dare to Smile si Dare to Kiss care au fost in editie limitata.

sursa



8. Care este filmul tau preferat de Craciun?
Imi plac toate filmele care au ca subiect principal Craciunul si unul din preferatele mele este Santa Buddies

sursa

 9. Ce doresti sa iti aduca Mos Craciun anul acesta?
In primul rand sanatate si fericire alaturi de cei dragi.. si apoi.. stie Mosul ce imi doresc.. pentru ca i-am trimis o scrisoare ieri.. :D

10. Sarbatorile sunt momentul perfect pentru a impartasi iubire! Pe cine vrei sa recomanzi si de ce? 
Tocmai pentru ca sarbatorile sunt momentul perfect pentru a impartasi iubire.. vreau sa dau tagul mai departe tuturor celor care nu l-au completat inca. Si pentru fetele care nu au blog, le invit sa raspunda la intrebari in sectiunea de comentarii.. :D







  


 





















Comentarii

  1. Ce dragut e si acest TAG. :)
    Cat de frumos este rujul Essence. <3
    Si eu sunt fana Milka, yumm yumm :)
    Pupici

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. poti sa il completezi si tu :D
      si eu m-am indragostit de rujul essence intr-un timp foarte scurt.. :D

      pupici!

      Ștergere
  2. ce fain e globuuuul!

    tag-ul asta seamana cu altul, dar cred ca-l fac si pe asta :))

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. ma bucur ca iti place globul gigant. :D
      abia astept sa citesc si raspunsurile tale.. :D

      pupici!

      Ștergere

Trimiteți un comentariu

Postări populare de pe acest blog

Un concealer de calitate ascunde imperfectiunile tenului

Recenzie Carte si Film: Baiatul cu Pijamale in Dungi

CONCURS ANIVERSAR - 2 ANI de BLOGGING