Comanda Avon C16-17 2012


Hello Girlz!!!

In Constanta tot nu ninge, in schimb bate vantul si e ger.
Daca tot e frig, era frumos sa avem parte si de ceva zapada.

Astazi vreau sa va arat ce mi-am mai luat de la Avon in ultimele doua campanii. Nu sunt multe produse pentru ca bugetul a fost restrans.

C16:

Am luat in sfarsit Today-ul. Facusem deja o obsesie pentru el de cand l-am mirosit la o prietena si nu m-am lasat pana nu l-am luat si pentru mine.
Am asteptat cea mai buna oferta si l-am luat in c16 cu 59.99 lei impreuna cu o varianta mini de 4 ml pe care insa nu o am la mine si nu am putut sa o pozez.
Imi place la nebunie cum miroase si a devenit parfumul meu preferat. :D




Am profitat de oferta de 3 cu 19,98 lei si am cumparat:
-Lotiunea exfolianta cu saruri marine pentru picioare - 75 ml
-Spray de picioare odorizant cu aroma de levantica - 100 ml
-Spray racoritor cu menta si aloe vera - 100 ml
Pe acesta din urma nu-l am la mine si nu l-am putut fotografia

Sunt multumita de toate pana acum si poate voi reveni cu un review pentru fiecare.


Demachiat 3 in 1 cu aroma de trandafiri - 125 ml - 9,99 lei
Miroase tare bine si sper sa reusesc sa ii fac un review in curand

Cam asta a fost prada mea in C16.

In C17 am cumparat:

 Va spuneam aici cat de mult imi place gama cu ulei de argan de la avon. Asa ca nu puteam rata lansarea noului produs din aceeasi gama si anume masca de par.
Am luat-o impreuna cu samponul pentru numai 18.99 lei
Inca nu am incercat-o pentru ca am multe alte produse pentru par care stau la rand.
Dar promit ca imediat ce imi fac o parere despre ea voi reveni cu un review.


Fond de ten persistent SPF 12 - 30 ml - 31,99 lei
Am luat initial mostre de la mai multe fonduri de ten de la avon si m-am decis asupra acestuia. Sunt multumita de alegerea facuta si o sa ii fac si un review in curand.


Asta e tot ce am cumparat in ultimele campanii de la Avon.
Ce parere aveti despre aceste produse?





P.S. nu uitati sa va inscrieti la Concurs
























Comentarii

  1. eu mi-am luat un ruj si un creion de buze, today este unul dintre parfumurile mele preferate, sa le folosesti cu placere. te-am pupat :*

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. ms mult Ramo. Sa le folosesti si u cu placere :)
      si eu am un creion de buze nou dar il folosesc destul de rarut :)

      te pup!

      Ștergere
  2. Cate bunatati. :)
    Sa le folosesti cu placere. Pupici

    RăspundețiȘtergere
  3. Eu am avut Tomorrow , mi-a placut , dar deocamdata nu as mai da 80 de lei pe el , mai bine imi iau 2 parfumuri cu banii astia , mai ales ca le tot gasesc la diferite oferte , de ex in c17 au fost 2 cu 70 de lei . Din gama cu ulei de argan , am .. uleiul de par . Chiar imi place . Plus ca ador mirosul produselor pt par Avon . Sa le folosesti pe toate cu drag , sa-ti fie .. folositoare :)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. da.. si mie mi se pare mult sa dau 80 de lei.. de aceea am asteptat o oferta mai buna.. pentru ca mi-l doream neaparat.. :D

      si mie imi place mult cum miros produsele de par cu ulei de argan.. :D

      te pup!

      Ștergere
  4. ai prins la super pret Today-ul..cred ca a fost la cea mai buna oferta din an :D eu sunt la a 2-a sticluta si e singurul parfum de care nu ma voi plictisi niciodata <3.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. da.. a fost un fel de program pentru reprezentanti :)

      cred ca nici eu nu ma voi plictisi de el. imi place mult si cand mai prind o oferta buna o sa imi achizitionez o sticluta de rezerva.. :D

      te pup!

      Ștergere
  5. Si eu am acel fond de ten mie mi-a placut foarte mult. L-am luat cu o nuanta mai inchisa decat a trebuit si l-am folosit toata vara si a rezistat foarte bine.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. si eu sunt multumita de el. Am nimerit nuanta perfect si se aseaza frumos pe piele.. :D

      te pup!

      Ștergere

Trimiteți un comentariu

Postări populare de pe acest blog

Un concealer de calitate ascunde imperfectiunile tenului

Recenzie Carte si Film: Baiatul cu Pijamale in Dungi

CONCURS ANIVERSAR - 2 ANI de BLOGGING