Ce ceaiuri am mai descoperit


Hello Girlz!!!
In Constanta e bine, nu mai ploua si parca s-a mai incalzit.
E o vreme perfecta pentru a descoperi noi sortimente de ceai.

Acum cateva saptamani, ma plimbam prin Cora si am zabovit ceva mai mult la rafturile cu ceaiuri.
Cand am vazut cutiile acestea am ramas placut surprinsa si am zis ca trebuie sa le incerc.






Pretul mic (3,4 lei) si forma de prezentare m-au facut sa le cumpar.
De fapt, pentru inceput am cumparat sortimentul cu afine.





Ingrediente:
-afine (2%)
-calicul de hibiscus sabdariffa
-macese
-fructe de porumbar
-fructe de paducel
-stafide
-aroma de afine

Mi-a placut tare mult gustul duce-acrisor si am zis ca trebuie sa incerc si celelalte sortimente.

Urmatorul pe lista mea a fost ceaiul cu mere si scortisoara.


Ingrediente:
-mere (20%)
-flori de hibiscus sabdariffa
-macese
-fructe de paducel
-stafide
-fructe de porumbar
-bucati de scortisoara (5%)
-aroma de scortisoara

Imi place gustul foarte mult. Imi aduce aminte de zeama de mar cu scortisoara ce ramane dupa ce fac placinta cu mere.


Ultimul ceai incercat din aceasta gama este ceaiul de fructe si rom.




Ingrediente:
-macese (39%)
-flori de hibiscus sabdariffa (33%)
-fructe de paducel (12%)
-stafide (12%)
-fructe de porumbar (3%)
-aroma de rom

Gustul de rom este placut si se imbina perfect cu gustul oferit de celelalte fructe.

In aceasta gama mai sunt si si alte sortimente:
-cu afine rosii
-fructe de padure
-coacaze

Pe acestea le-am mai vazut eu pe raft dar probabil mai exista si altele. Daca le voi incerca va voi spune si despre ele cateva vorbe.

Preferatul meu este cel cu mar si scortisoara dar toate imi plac mult.

De cand le-am descoperit, mi-am dat seama ca am nevoie si de un infuzor asa ca am cautat unul tot in Cora. L-am gasit pe acesta la 8 lei si l-am luat fara sa stau pe ganduri.




Am probleme cu el doar la ceaiul cu mar si scortisoara pentru ca aceasta, fiind foarte fina, se strecoara printre orificiile infuzorului.


Voi ati incercat ceaiurile Vedda?




Nu uitati sa va inscrieti la Concurs.
























Comentarii

  1. Nu le-am incercat.Am zarit prima oara ceaiurile Vedda la o colega din liceu, si a fost cel mai delicios fel de ceai baut de mine, si apoi la Mihaela Pojogu, dar nu le-am gasit la mine.Cred ca sa-ti trimit si banuti in carti sa-mi pui si mie de o cutiuta cu mere si scortisoara!:D
    Te-am pupat!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. si eu il consider la fel.. cel mai delicios ceai incercat de mine.. :D
      O sa iti trimit ceai cu mar si scortisoara pentru ca e delicios.. :D
      pupici!

      Ștergere
  2. Ce ma bucur c ale-am vazut la tine :) Eu intotdeauna sunt in cautare de ceaiuri bune carora sa le vad continutul.
    O sa dau si eu o tura prin Cora :)
    Eu infuzorul l-am luat de la Carturesti si am dat dublu pe el :( Altadata trebuie sa fiu mai atenta :)

    O dupa-amiaza placuta :)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. si eu prefer ceaiurile carora sa le vad continutul... si de ceva vreme nu am mai luat nici un ceai la plic, ci doar din acestea.. :)

      O dupa-amiaza placuta si tie :)
      te pup!

      Ștergere
  3. Din cele prezentate doar cel cu afine il am, eu mai am cu zmeura, fructe de padure asa cum spunea si Ana in primul comentariu. :)
    pup!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. am vazut si eu cu zmeura pe net dar la cora nu l-am observat... sper sa il gasesc pentru ca suna tare bun..:D

      te pup!

      Ștergere
  4. Si eu le-am descoperit anul trecut, sunt delicioase ceaiurile Vedda. Sa nu mai spun cat sunt de ieftine... Eu azi am postat despre Teekanne, a venit iarna si s-a umplut blogosfera de ceai :))

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. intr-adevar.. dar e bn ca toate bloggeritele posteaza despre ceaiuri pentru ca asa ne inspiram si noi spre noi descoperiri.. :D

      te pup!

      Ștergere
  5. Sunt fana a ceaiurilor Vedda dar nu stiam ca au aparut aceste sortimente. Trebuie sa dau o fuga la Kaufland neaparat!
    Multumim pentru info. :*

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. ma bucur ca si tie iti plac si ca te-am putut ajuta sa descoperi noi sortimente.. astept si parerea ta despre ele :)

      te pup!

      Ștergere
  6. am avut unul cu zmeura in casa si, n-o sa ma crezi, nici n-am gustat din el pentru ca mi-era lene sa-l strecor :)))))))))))))
    stiu, merit bataie, dar uneori ma apuca o lene groaznica de tipul "muieti ti-s posmagii?" :))

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. mie, de cand mi-am luat infuzor, imi e mai mare dragul sa fac astfel de ceai.. :D poate iti trebuie si tie unul ca sa gusti ceaiul cu zmeura.
      eu mai vreau sa imi iau inca un infuzor si am vazut unul in forma de inimioara tare simpatic. vi-l arat si voua daca o sa il cumpar..:D

      te pup!

      Ștergere

Trimiteți un comentariu

Postări populare de pe acest blog

Un concealer de calitate ascunde imperfectiunile tenului

Recenzie Carte si Film: Baiatul cu Pijamale in Dungi

CONCURS ANIVERSAR - 2 ANI de BLOGGING