Traistuta cu Surprize


Buna fetelor!!!
Ce inseamna pentru voi surpriza?
Ce inseamna pentru mine surpriza?
Preferam oare surprizele sau curiozitatea ne impinge sa aflam dinainte ce se ascunde in spatele lor?
Pai sa va povestesc despre o surpriza pe care mi-au facut-o parintii de ziua mea.. acum vreo 7-8 ani.
Era ziua cu pricina si eu nu ma simteam deloc ok. Nu aveam chef de nimic si stiam ca nu am organizat nimic pentru anul acela. Vroiam doar sa stau in casa si sa citesc sau sa ma uit la vreun film.
Mami tot insista sa cobor pana in fata blocului pentru ca aveau sa vina nasii mei... si eu nu intelegeam de ce nu puteau sa urce daca vroiau sa imi spuna "La multi ani!".
Mami nu a reusit sa ma convinga sa cobor asa ca mi-a spus ca vor urca ei, dar sa deschid eu usa. Nici asta nu vroiam sa fac dar pana l-a urma m-a convins.
Au mai trecut cateva minute si s-a auzit ciocanind cineva la usa. Crezand ca sunt nasii mei, am mers sa deschid, desi nu ma simteam tocmai ok.
Cand am deschis usa... am avut parte de cea mai mare surpriza, o surpriza total neasteptata. Nu banuiam absolut nimic si de aceea uimirea a fost atat de mare.
Toti prietenii mei erau la usa, cantandu-mi de zor "La multi ani".
Am ramas placut surprinsa de tot ceea ce organizasera parintii mei fara ca eu sa aflu.
A fost o zi de neuitat si elementul surpriza a fost la loc de cinste.

Atunci cand ne asteptam mai putin, cele mai frumoase surprize pot fi facute. Mi-a placut intotdeauna sa fiu surprinsa si sa nu stiu nimic pana in momentul dezvaluirii surprizei.

Chiar daca unele persoane nu se pot abtine si dezvaluie cadoul inainte de Craciun.. sau inainte de ziua mea... tot ramane o supriza, o surpriza foarte frumoasa pe care nu o asteptam.

Cei de la Dacic Cool s-au gandit si ei intens la elementul surpriza si l-au integrat intr-un nou concept: Traistuta Fermecata.

Daca inca nu stiti ce este cu aceasta traistuta, aflati ca este un produs disponibil pe site-ul celor de la Dacic Cool la pretul de 30 lei, care contine alte produse in fiecare luna. Produsele sunt Full size si nu sunt dezvaluite decat atunci cand primiti traistuta acasa.
Cele care adora suprizele, vor fi indragostite cu siguranta si de Traistuta fermecata, Traistuta cu surprize romanesti.

Luna aceasta am primit-o si eu. Nu am stiut ce contine pana cand nu am deschis-o. Surpriza a fost mare pentru ca, sincer, nu ma asteptam sa contina atatea produse.. :D frumos ambalate intr-o traistuta de saten superba.




Luna aceasta, traistuta a ascuns aceste 5 produse:
-crema de maini Alexandra
-gel contur pentru ochi
-gel anticelulitic Supliform
-Ulei de catina
-Ulei de peste

Deja folosesc crema pentru maini si pot spune ca sunt foarte incantata de ea.


Voi ce spuneti de Traistuta fermecata? Va tenteaza?




P.S. Nu uitati sa va inscrieti la Concurs.



























Comentarii

  1. Dap, ma tenteaza! Ma bate gandul sa iau cate ceva, asa, ca to vine ziua mea :)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. si eu as mai lua-o.. sunt curioasa ce produse va contine in luna ianuare.. :D

      pupici!

      Ștergere
  2. o am şi eu, f bune produsele eu am mai folosit multe de la ei xoxo

    RăspundețiȘtergere
  3. Răspunsuri
    1. sunt produse foarte bune, romanesti. Daca le incerci sa imi spui ce parere ai despre ele.. :)

      pupici!

      Ștergere

Trimiteți un comentariu

Postări populare de pe acest blog

Un concealer de calitate ascunde imperfectiunile tenului

Recenzie Carte si Film: Baiatul cu Pijamale in Dungi

CONCURS ANIVERSAR - 2 ANI de BLOGGING