Alte idei pentru cadouri


Hello Girlz!!!
La mine ninge linistit si vantul nu mai bate. E o placere sa te plimbi afara. Parca si temperaturile sunt ceva mai crescute :)
Sper sa fie la fel si in ziua de Craciun.

Ca tot vorbim despre asta, Mosul bate la usa si nu vrem sa ne prinda nepregatiti. Asa ca goana dupa cadou continua pana gasim tot ce e necesar pentru a-i face fericiti pe cei dragi.
Vreau sa va arat astazi ce obiecte funny am mai gasit si poate va ajut sa va inspirati.

De cand am luat primul infuzor, am devenit foarte atrasa de acest instrument si deja un al doilea e pe drum. O sa vi-l arat de cum soseste.

Am mai gasit cateva infuzoare foarte funny, potrivite pentru amatorii de ceaiuri.




 






Cum vi se par? pe mine, cel putin maimutica, ma amuza teribil si cred ca e un cadou inspirat pentru a descreti fruntile celor dragi in preajma sarbatorilor.
La fel de inspirate sunt si celelalte doua modele de infuzoare. Imi plac si le-as comanda oricand pentru mine.. :D
Stiu.... nu prea reusesc sa cumpar cadouri pentru cei dragi fara sa cumpar si pentru mine cate ceva.. :D


Alte lucruri care mie imi plac tare mult, sunt canile. Cani de orice fel, colorate sau simple, cu mesaje sau desene, toate ma atrag. Asa ca trebuie sa va arat si voua ce am descoperit.

Avea si cu alte fete, dar aceasta mi-a placut cel mai mult.


Un cadou potrivit pentru cei carora le place Egiptul cred ca ar fi acest set de 6 magneti egipteni.

Mi se par interesanti si in acelasi timp amuzanti.. :D Animalutele parca ar fi impaiate si atasate de perete.. ;))


Pentru amatorii de calatorii, sau pentru cei care ies des la iarba verde.. am gasit acest joc de table care poate fi luat oriunde datorita cutiutei ce seamana cu o mini-valiza.

 Toate produsele pot fi gasite la SlideDesign alaturi de multe alte obiecte funny potrivite pentru a fi daruite de Craciun.


Voi ati pregatit cadourile?



P.S. Nu uitati sa va inscrieti la Concurs.























Comentarii

  1. sa dau un ochi...cu toate ca am pregatit de muuultt cadourile !

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. bv.. si eu incerc sa le pregatesc din timp.. doar ca uneori mai raman cadouri restante si pentru ultimele zile.. :D

      pupici!

      Ștergere
  2. Superbe. Infuzoarele mi-au plcut cel mai mult, chiar as avea nevoie de unul. ;))
    Pupici

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. si mie la fel.. am deja unul, inca unul e pe drum si eu tot dupa infuzoare ma uit.. :D

      pupici!

      Ștergere

Trimiteți un comentariu

Postări populare de pe acest blog

Un concealer de calitate ascunde imperfectiunile tenului

Recenzie Carte si Film: Baiatul cu Pijamale in Dungi

CONCURS ANIVERSAR - 2 ANI de BLOGGING