A venit Mos Craciun


Buna fetelor!!!
Saptamana trecuta, Mosul era in trecere prin orasul meu.
Nu stiu cum s-a intamplat, dar s-a impiedicat in fata casei mele si a scapat cateva cadouri.. :D
Mi-a spus ca asta nu e tot si ca se mai intoarce si de Craciun.


Primul cadou primit a fost de la Ana careia ii multumesc din suflet pentru ca mi-a fost Mos Craciun anul acesta.


Am primit 3 carti care imi plac foarte mult. Sunt romane amuzante care au ca scop relaxarea cititorului. Eu ador astfel de carti si abia astept sa le citesc si pe acestea.

                                    Vreau sa fiu VIP - Lauren Weisberger

                                   Douazeci si ceva - Iain Hollingshead

                                       Blonde de milioane - Plum Sykes

Dar asta nu a fost tot. Ana mi-a mai trimis si o oja magnetica pe care am admirat-o la ea. M-a facut foarte fericita si ii multumesc inca o data pentru ca s-a gandit la mine. Este prima mea oja magnetica si prima mea oja Flormar. Am incercat-o deja si va pot spune ca e superba. O sa fac si un NOTD cu ea sa vedeti cat e de minunata.








Al doilea Mos Craciun a fost Oriflame care mi-a parfumat sarbatorile cu o aroma feminina, delicata care e perfecta pentru aceasta perioada.

Sticluta e superba si anticipeaza mirosul fin al parfumului.

                                                  Pretty Swan - Oriflame





A venit si la voi Mosul mai devreme?




P.S. Nu uitati sa va inscrieti la Concurs.
























Comentarii

  1. sa le folosesti/citesti cu placere. am reluat si eu de cateva seri niste chic-lit-uri. unele sunt amuzante, dar altele graoznic de plictisitoare. cu toate acestea, inca imi vine sa cumpar si altele :)).

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. multumesc mult.. :D
      si pe mine ma atrag cartile din colectia asta.. :D sunt asa micute si colorate si parca nu ma pot abtine.. si le cumpar.. :D

      pupici!

      Ștergere
  2. sa le citesti cu placere !

    www.mychoicebysorana.blogspot.ro

    RăspundețiȘtergere
  3. super! si eu imi doresc sa le citesc! felicitari!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. ms mult :)
      chiar sunt amuzante..
      sa imi spui cum ti s-au parut.. :)

      pupici!

      Ștergere
  4. Ce de bunatati! Si eu sunt o fana a cartilor.
    Lectura placuta!

    http://valentinabucur.blogspot.com

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. multumesc din suflet. :D
      eu sunt dependenta de carti.. :D nu le pot spune "nu" niciodata.. :D

      pupici!

      Ștergere
  5. Sa le citesti/flosesti cu drag. Si eu sunt fana chic-lit. :D
    Pupici

    RăspundețiȘtergere
  6. Am uitat semnul de carte de la Blonde de milioane.L-am gasit acum sub birou langa tastatura..:(
    Te pup!Lectura placuta!Pe mine m-au distrat :D

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. nu e nici o problema.. :D am un semn de carte.. o sa vi-l arat intr-o postare.. :D
      multumesc mult mult inca o data :*:*:*

      pupici!

      Ștergere
  7. Parfumul l-am primit si eu de la Oriflame si imi place. Cat despre restul darurilor, eu am tot spus pe blogul meu: cartile si parfumurile sunt sigurele despre care nu as spune niciodata ca am prea multe...Deeeeeci, Ana vrea sa fie si prietena mea? :))

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. intr-adevar.. cartile nu sunt niciodata prea multe. Mi-as cumpara cate o carte in fiecare zi.. :D

      pupici!

      Ștergere

Trimiteți un comentariu

Postări populare de pe acest blog

Un concealer de calitate ascunde imperfectiunile tenului

Recenzie Carte si Film: Baiatul cu Pijamale in Dungi

CONCURS ANIVERSAR - 2 ANI de BLOGGING