Craciun cu FunGift


Hello Girlz!!!

Sper ca de astazi sa intram un pic in normal.
Voi ati inceput pregatirile de Craciun?
Eu le-am inceput de cateva saptamani.
Cum?
Pai simplu, am cumparat o gramada de globuri si globulete, beteala si decoratiuni de impodobit bradul.
Intr-o postare viitoare, sper sa reusesc sa va arat ce minunatii am cumparat anul acesta.

Eu si al meu iubit, avem aceasta traditie. Nu trece nici macar un an in care sa nu cumparam multe globuri ca sa imbogatim colectia de impodobit bradutul.
Cumparam tot ce iese in evidenta. Trebuie sa avem macar din fiecare model cate un glob, macar din fiecare culoare cate un element.
Zilele trecute a venit in Constanta si am cumparat din 3 magazine diferite foarte multe globulete. Abia astept sa vad cat de incarcat va fi bradul nostru din aceasta iarna.
Dar, pana la Craciun, mai sunt cateva saptamani.... asa ca este timp suficient sa ne mai fure privirea si alte ornamente.

O alta parte pe care o iubesc in aceasta perioada este cea a cadourilor. Ador sa cumpar cadouri de Craciun. De la comice la practice, toate le iau cu draga inima.

Anul acesta, mi-a atras atentia un site cu multe si frumoase idei de cadouri.

L-am rasfoit, nu doar in sectiunea de Craciun, si am gasit atat de multe obiecte... ca nu stiu asupra a ce sa ma opresc.

Am gasit un semn de carte tare simpatic - in forma de stea.


Despre cani nu mai vorbesc. M-au cucerit toate. Mie imi plac in general canile, dar acestea sunt superbe.


Mi-au atras atentia si seturile de relaxare parfumate care mi se par convenabile. Sper sa ma lipesc si eu macar de unul din ele.... Cred ca cel cu mere verzi miroase tare frumos.





Au chiar si globuri, dar si altfel de ornamente pentru bradut. M-am oprit asupra acestora din lemn. Sunt altceva decat ceea ce am deja si asta ma atrage la ele... :D


Ultimul obiect despre care vreau sa va spun este suportul de lumanare tip carusel. M-a cucerit de cum l-am vazut. Este ceva deosebit si cred ca ar arata superb intr-o noapte romantica :X



Sunt multe obiectele care m-au uimit dar nu vi le prezint chiar pe toate pentru ca ar insemna sa va arat jumatate sau mai mult din produsele lor.. :))

Voi cum va pregatiti pentru Craciun?



P.S. Saptamana viitoare dam drumul unui concurs - este de fapt bookcrossing dar are si o mica surpriza din partea mea.  Ce parere aveti? :D








Comentarii

Postări populare de pe acest blog

Un concealer de calitate ascunde imperfectiunile tenului

Recenzie Carte si Film: Baiatul cu Pijamale in Dungi

CONCURS ANIVERSAR - 2 ANI de BLOGGING