Glamour + Cadou


Hello Girlz!!!

Saptamana trecuta am cumparat revista Glamour impreuna cu beauty kit-ul la pretul de 9.90 lei.

Astazi m-am pus pe treaba si am swatch-uit de zor ca sa va arat cum sunt produsele.
Eu sunt multumita de ele si le folosesc.


Aceasta e revista. N-am prea rasfoit-o sa va spun parerea mea despre ea.



Beauty kit-ul contine:
-un creion negru pentru conturul ochilor
-un creion pentru conturul buzelor

cu blitz
fara blitz

Creioanele sunt destul de pigmentate si se aseaza frumos pe piele. Imi place mult nuanta celui de buze pentru ca e foarte apropiata de culoarea naturala a buzelor mele.


-o paletuta ce contine:
   >3 nuante de fard pentru pleoape


Culorile nu sunt foarte pigmentate dar arata dragut pe pleoape. Eu le prefer asa pentru ca rareori am un machiaj accentuat.

   >3 nuante de fard pentru obraz

Imi plac si acestea pentru ca nu sunt prafoase si culorile sunt discrete.


   >3 nuante pentru machiajul buzelor:

cu blitz

fara blitz

Sunt cremoase si destul de hidratante dar nu persista foarte mult pe buze. Ma duc cu gandul la atractivul pe care il foloseam cand eram mica :D


-gloss






Imi place mult nuanta si arata superb in combinatie cu creionul pentru buze.



In concluzie, sunt multumita de investitia facuta si consider ca isi merita banii.



Voi ce revista + cadou ati luat in ultima vreme?


P.S. Nu uitati sa va inscrieti la Concurs! :D


La multi ani tuturor celor care isi serbeaza astazi ziua de nastere sau de nume!!!
























Comentarii

  1. Arata bine trusa, dar nu am mai luat-o ca nu sunt pigmentate deloc..am mai avut una dar luata cu revista Ce se intampla doctore, si era slabuta...si oricum nu foloseam decat o singura culoare din ea.Dar creioanele imi plac.
    Te pup!

    RăspundețiȘtergere
  2. da.. creioanele sunt super... si din trusa folosesc mai mult pastilutele pentru buze. Acelea chiar imi plac.. :D
    si de gloss sunt foarte multumita.. :D

    te pup!

    RăspundețiȘtergere
  3. si eu mi-am cumparat, dar nu prea imi plac creioanele:))) nici nu aveam asteptari prea mari:p sa le folosesti sanatoasa

    RăspundețiȘtergere
  4. Salut!Am avut si paleta de dinainte(ambalaj negru) care m-a dezamagit.Fardurile de pleoape erau prafoase si nu rezistau prea mult.Din paleta care ai prezentat-o,folosesc doar rujurile(la restul inca nu le-a venit randul).Sunt ok daca nu te astepti la prea mult.Si nu ma astept.Creioanele si gloss-ul sunt mai bune decat ma asteptam.Daca Glamour nu mai apare cu asa ceva(caci am un feeling ca in decembrie trebuie sa dea ei un cadou si poate fi tot o trusa de machiaj) nu ma supar.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. ar fi dragut sa mai scoata o paletuta si in decembrie. Eu sunt incantata de ele si chiar daca nu sunt foarte pigmentate, le foloseste pentru un machiaj mai soft. gloss-urile sunt chiar tare bune si le folosesc frecvent.. :D
      pupicei!

      Ștergere

Trimiteți un comentariu

Postări populare de pe acest blog

Un concealer de calitate ascunde imperfectiunile tenului

Recenzie Carte si Film: Baiatul cu Pijamale in Dungi

CONCURS ANIVERSAR - 2 ANI de BLOGGING