Goana dupa Cadou


Hello Girlz!!!

Cum petreceti weekend-ul? Ati fost la vot?
Eu am avut o tentativa de plimbare astazi dar vremea ploioasa mi-a dat planurile peste cap.

In schimb, am avut mai mult timp sa ma gandesc cum sa organizez lista de cadouri.

Mos Craciun e pe drum si noi trebuie sa il ajutam cu idei pentru cadourile pe care ni le dorim.

Tot FunGift m-a ajutat si de data asta pentru ca au atat de multe lucruri frumoase, incat cu greu m-am abtinut sa nu fiu propriul meu Mos Craciun :D

Pentru tatal meu, dar si pentru toti detinatorii de masini, cred ca Racleta pentru gheata cu manusa este un cadou util dar in acelasi timp haios.







Mamei mele i-as darui un bradut magic. Acestuia ii cresc frunzulitele in cateva ore si mi se pare o idee de cadou foarte interesanta.

Tot pentru parintii mei m-am gandit si la un set de cescute pentru cafea sau capuccino. Si un ceainic in acelasi ton mi se pare foarte simpatic.








 Pentru iubitul meu, as alege Giga Mosul pentru ca trebuie sa aiba mereu un stick de memorie la el, si cu acesta va fi in spiritul sarbatorilor.


Un al cadou potrivit pentru el ar fi acest set elegant pentru birou. Este distins si foarte util pentru meseria lui.









Un cadou tare frumos pentru prietene ar fi aceasta pereche de cercelusi in forma de fulg de nea.
Sunt finuti si se potrivesc perfect oricarei fete.

Un cadou la fel de potrivit pentru fete este si un set de relaxare cu betisoare si conuri parfumate.
Eu nu as refuza niciodata un astfel de cadou :D




Astea ar fi cateva din ideile mele pentru aceasta iarna.

Voi ce asteptati de la Mosul?




P.S. Nu uitati sa va inscrieti la Concurs :D




















Comentarii

Trimiteți un comentariu

Postări populare de pe acest blog

Un concealer de calitate ascunde imperfectiunile tenului

Recenzie Carte si Film: Baiatul cu Pijamale in Dungi

CONCURS ANIVERSAR - 2 ANI de BLOGGING