Review: Ruj Pastel

Buna dimineata, fete drag!
Cum e vremea la voi? Aici parca s-a mai incalzit un pic si parca nu imi mai e atat de frica sa ies din casa.. :))) dar am auzit ca in weekend iar sa racoreste... desi eu sper sa nu. :D

Revenind la oile noastre, astazi avem in discutie un nou produs, primit pentru testare. De data aceasta e vorba despre un ruj de la Pastel:
Eu am ales nuanta 34, un nude foarte frumos, un pic mai inchis, care se aseaza perfect pe buze si care se potriveste perfect intr-un machiaj natural, de zi cu zi.
Rujul este disponibil in 42 de nuante, ceea ce reprezinta un mare plus.


Ambalajul mi se pare foarte elegant. Imi plac mult ambalajele in culori inchise, asa cum este si acesta. Combinatia de bleumarin cu auriu este reusita si parca te imbie sa incerci produsul respectiv.

Este un ruj destul de hidratant, care nu scoate in evidenta buzele uscate sau cojitele inestetice de care ne ferim toate. :)
Rezistenta este destul de buna. Cam 3-4 ore daca nu mananci sau bei. Dupa care incepe sa isi piarda din intensitate.
Dar hidratarea ramane pentru un pic mai mult timp, asa ca nu trebuie sa va faceti probleme, pentru ca nu usuca deloc buzele.

Mirosul nu este punctul lui forte. Are un miros specific de ruj, asa cum aveau aceste produse in urma cu ceva ani. Nu stiu daca intelegeti la ce ma refer. Dar poate ca asta inseamna ca nu ar adaosuri de parfum si alte arome. Poate fi un lucru bun, desi eu prefer de obicei mirosurile mai placute. :D

Eu m-am indragostit de nuanta acestui produs si il folosesc ori de cate ori simt nevoia de un machiaj soft, in nuante naturale. Este rujul meu nude preferat. Este cremos si hidratant si are o nuanta superba.

Voi ce parare aveti? V-ar fi pe plac un astfel de ruj?


Comentarii

  1. Acum am intrat si eu pe site-ul lor si am ramas placut surprinsa de nuantele frumoase ale juruilor..e cam trecut pe lista :D nu am incercat niciodata ceva de la ei

    Te astept si pe la mine :*
    http://chose-to-shine.blogspot.com/

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. merita incercate.. si chiar au o multime de nuante asa ca iti poti alege preferatele. :D
      pupici!

      Ștergere
  2. E frumoasa culoarea rujului, imi place mult :)

    RăspundețiȘtergere
  3. Nuanţa e superbă, textura la fel, cel puţin după cum se vede aplicat pe buzele tale, îmi place foarte mult, dar mirosul... Cred că m-ar împiedica să-l iau, aici am o sensibilitate aparte :-(

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. eu din fericire nu am o probleme atat de mare cu mirosul si pot trece usor peste el. :D
      pupicei!

      Ștergere

Trimiteți un comentariu

Postări populare de pe acest blog

Un concealer de calitate ascunde imperfectiunile tenului

Recenzie Carte si Film: Baiatul cu Pijamale in Dungi

CONCURS ANIVERSAR - 2 ANI de BLOGGING