In pasi de dans

Buna fetelor!
O buna modalitate de petrecere a timpului liber o reprezinta vizionarea de filme. Desi de cele mai multe ori aleg serialele, pentru ca ma tin captivata pe o perioada mai indelungata de timp, nu de putine ori aleg si filemele normale, preferatele mele fiind comediile romantine si filmele care se invart in jurul unor competitii.
Desi prefer orice fel de competitii de la box si pana la Spelling, preferatele preferatelor raman tot filmele care au in centru o competitie de dans. Fie ca e vorba despre majorete sau despre dans sportiv, tot le privesc atenta si cu foarte mare interes.
Chiar si la concursuri cu balet am privit cu nostalgie.
Imi place mult dansul si am cochetat fooooarte putin cu el cand eram mai mica. Dar mi-a ramas in sange si desi e departe de a fi un dans profesionist, imi place sa dansez si sa imi consum energia in acest mod. Competitiile de dans ma fascineaza si mi-as dori mult sa fie mai mediatizate si in tara noastra. Foarte rar am zarit competitii de dans sportiv la televizor. Poate au fost dar nu am stiut de ele sau poate nici nu au fost. Ar trebui sa li se faca mai multa reclama pentru a putea si noi, doritorii, sa ne sustinem preferatii sau doar sa ii admiram.
Si pentru ca tot imi place acest sport atat de mult am zis ca atunci cand voi avea o fetita o voi da la cursuri de dans pentru copii si sper din suflet sa ii si placa. Mi se pare un sport elegant si fascinant care ar avea foarte multe de oferit.
Nu de putine ori esti nevoit sa stii sa dansezi si de ce sa te faci de ras cand ai putea sa le dai clasa celor din jurul tau?

De ce sa nu stii sa dansezi macar la un nivel de incepator? Poate cand ma voi muta intr-un oras mai mare, voi avea curaj sa imi urmez acest vis si sa merg la cateva cursuri de dans pentru amatori. Mai ramane sa il conving si pe iubi pentru ca aceasta problema e chiar mai dificila decat gasirea unei sali de dans care sa ne gazduiasca. :)
Atunci cand iti propui ceva si cei dragi te sustin (in cazul meu, iubit :D), e foarte usor sa si reusesti. Ramane de vazut daca timpul imi va permite si pe viitor. Acum sunt in vacanta si poate am impresia ca mereu va fi la fel.. :)) Dar trebuie sa ma gandesc la timpul pe care un job mi-l va mai acorda.
Dar consider ca daca vrei neaparat sa realizezi asa ceva, timp se poate gasi intotdeauna. :)




Comentarii

  1. Cursurile de dans sunt intradevar in ziua de azi o educatie si un stil de viata, tocmai ce mi-am inscris fetita la cursuri de dans in Galati la https://www.azurdancestudio.ro si sunt foarte multumit de evolutia instructorilor de dans.

    RăspundețiȘtergere

Trimiteți un comentariu

Postări populare de pe acest blog

Un concealer de calitate ascunde imperfectiunile tenului

Recenzie Carte si Film: Baiatul cu Pijamale in Dungi

CONCURS ANIVERSAR - 2 ANI de BLOGGING