Reteta: Negrese de post

Hello, fetite dragi!
Ieri am postat pe Instagram o imagine cu negrese de post. Cateva dintre voi, mi-ati cerut sa va dezvalui si reteta, asa ca astazi invatam sa facem negrese de post. :)
Din pacate nu am imagini din cursul procesului de creatie, pentru ca nu stiam exact cum vor iesi si nu hotarasem sa postez si pe blog, dar oricum reteta este foarte simpla asa ca nu aveti de ce sa intampinati dificultati.

Eu am gasit reteta pe blogul Jamilei, pentru ca de cand am venit acasa, pot sa tin si eu post... :) Si cautam o reteta de prajitura de post pentru a face aceasta perioada mai dulce. :)
Asa am gasit Negresa si nici nu am stat pe ganduri ci am trecut direct in bucatarie. :)


Aveti nevoie de:
420 g faina
300 g zahar
60 g cacao
2 lingurite rase bicarbonat de sodiu
un praf de sare
500 ml cafea
120 ml ulei
1 lingura otet
o esenta de vanilie
dulceata de visine

Puneti intr-un bol toate ingredientele solide (primele 5 din lista) si le amestecati bine cu un tel sau cu o lingura, pana capata o culoare omogena.
Apoi adaugati toate ingredientele lichide (urmatoarele 4 din lista) si amestecati in continuare pana consistenta devine una fluida si omogena.
Apoi turnati totul intr-o tava tapetata cu hartie de copt si dati la cuptor pentru 30-40 de minute sau pana cand negresa trece de testul cu scobitoarea.
Apoi scoateti prajitura si glazurati-o cu dulceata de visine sau cu orice alt tip de dulceata preferati. :)

Cam asta este tot. Nu-i asa ca e foarte simplu?

Sper sa o incercati si voi si sa va placa la fel de mult ca si mie.


 Pofta buna!!!


P.S. Nu uitati sa va inscrieti la concursul organizat pe pagina de facebook a blogului. Gasiti toate detaliile AICI.



Comentarii

  1. Răspunsuri
    1. hihih.. :) sa imi spui daca o faci si iti place.. :)
      oricum e si usurica si ieftina.. :D
      pupicei!

      Ștergere
  2. Mersi pentru reteta! Arata foarte bine, o voi incerca si eu! :*

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. cu mare drag
      ma bucur ca iti place
      sa ma anunti daca o incerci si ti se pare si tie gustoasa.. :D
      pupici!

      Ștergere
  3. Arata tare bine, probabil ca a fost delicioasa!:)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. chiar a fost.. :D au mancat cu pofta si cei care nu tineau post.. :D:D
      pupici!

      Ștergere
  4. Hihii, stiu si eu reteta, dar cu dulceata de trandafiri! :)
    Bravo, bravo pentru harnicie!
    Vin si eu pentru o portioara!!!

    Kisses!
    Ilda
    Lavender Thoughts

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. da.. pai cred ca se poate folosi orice dulceata.. :D si cum cea de visine e preferata mea.... :D:D:D
      te astept cu mare drag
      pupicei!!

      Ștergere
  5. yummmyyy! si cica nu mi-era pofta de dulciuri..

    RăspundețiȘtergere

Trimiteți un comentariu

Postări populare de pe acest blog

Un concealer de calitate ascunde imperfectiunile tenului

Recenzie Carte si Film: Baiatul cu Pijamale in Dungi

CONCURS ANIVERSAR - 2 ANI de BLOGGING