Craciun 2013

Buna, fetelor!
A mai trecut inca o zi de Craciun. Pentru multi poate sarbatorile s-au incheiat deja, dar eu mai petrec inca o zi alaturi de toti cei dragi si pentru mine asta inseamna ca sarbatoarea continua.
Ieri am fost alaturi de iubitul meu si de familia lui iar astazi continuam impreuna cu familia mea.
Pe langa momentele petrecute impreuna cu toti cei dragi am avut parte si de cateva ore doar cu iubi si am lenevit amandoi privind cateva filme foarte dragute.
Si astazi de dimineata am mai prins cateva filme simpatice, in ton cu sarbatorile. Imi e tare drag sa urmaresc filme in perioada Craciunului. Mi se pare un mod perfect de a petrece sarbatorile din sezonul rece.
Apropo de asta.. ieri a fost foarte cald. Cred ca vreo 10 grade tot erau, in conditiile in care in urma cu vreo 3-4 zile termometrul arata sub 0 grade.
Nu pot spune ca mi-a parut rau ca nu a fost zapada. Desi asociez Craciunul cu zapada, imi place mai mult caldura si ieri mi s-a parut perfect. Nu am inghetat pe strada si parca era o atmosfera ideala chiar si pentru o plimbare.

Mi-a placut foarte mult ziua de 24 decembrie, cand am pregatit bunatatile pentru masa de Craciun. Am facut prima mea salata Boeuf si pot spune ca a iesit destul de buna. Bineinteles ca mereu se poate si mai bine dar pentru o prima incercare eu cred ca e perfect. Am facut si maioneza singurica si nu s-a taiat, ba chiar a fost foarte gustoasa. :)
Am avut o pofta nebuna de gogosi cu ciocolata asa ca am facut si din acestea cateva. Cu mici omisiuni, au iesit destul de bune. :) Cand o sa le refac o sa va spun si voua reteta. :)
Tiramisu a fost si el nelipsit. De ceva timp tot vreau sa fac o postare si cu el dar cred ca inca nu a sosit momentul. Dar poate in 2014 ii voi gasi un loc si in rubrica de retete de pe blog. :)


Am vrut sa incerc sa fac si eu cozonac dar dura prea mult framantatul asa ca m-am lasat pagubasa si am luat unul din magazin. :D Dar nu ma las pana nu incerc sa fac si un cozonac. Sa vedem cand mai apare inspiratia.. si timpul necesar. :P

Ziua de Ajun s-a incheiat tare frumos cu o ceata de colindatori. Sunt prezenti in fiecare an, fara exceptie. Imi place sa ii aud cantand de fiecare data. Fara colindatori parca nu simt ca a venit Craciunul. :)

Astazi am avut si un pic timp de citit si am terminat cartea a doua din seria Disparuti asa ca va urma si o recenzie pentru ea.
Inca nu am si ultima carte din serie, asa ca pana va ajunge in posesia mea, ma voi apuca de alta carte.

Voi cum ati petrecut ziua de Craciun? Ati avut parte de liniste si armonie alaturi de cei dragi? Pentru mine acestea sunt cele mai importante. Daca ii am alaturi pe toti cei pe care ii iubesc, atunci sunt cea mai fericita. :)

Comentarii

  1. Eu astept postarea cu tiramisu, e prajitura mea fav, yum :D
    Sarbatori fericite


    gya-make-up.blogspot.ro

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. atunci trebuie sa ma grabesc un pic si sa iti fac pe plac
      te pup!

      Ștergere
  2. În familie, alături de cei mai dragi. Ăsta mi-e cel mai preţios dar ♥.

    RăspundețiȘtergere
  3. hi! I am glad to hear that.
    Ok, let's follow each other. :)
    kisses!

    RăspundețiȘtergere
  4. Răspunsuri
    1. :D ma bucur ca iti place.. :D
      Poate postez curand si reteta.. :D

      pupici

      Ștergere

Trimiteți un comentariu

Postări populare de pe acest blog

Un concealer de calitate ascunde imperfectiunile tenului

Recenzie Carte si Film: Baiatul cu Pijamale in Dungi

CONCURS ANIVERSAR - 2 ANI de BLOGGING