OOTD: Goodbye 2013

Buna, fetelor!
Banuiesc ca deja ati inceput sa va pregatiti pentru diseara. Fie ca ati ales sa stati acasa si sa va bucurati de o noapte de filme sau emisiuni, fie ca petreceti impreuna cu prietenii sau ati ales un restaurant, ori vreti sa stati pe partie toata noaptea, deja pregatirile sunt in toi. Mancarica buna, haine de gala, sau de petrecere in pijamale, toate trebuie alese pentru ca la noapte sa fiti pregatite sa intampinati asa cum se cuvine noul an.

Dar pentru ca mai sunt cateva ore bune pana vom intra in 2014, am ales sa va arat astazi cateva dintre hainutele pe care le-am primit in preajma Craciunului, intr-o noua tinuta, perfecta pentru iarna. :)

Am iesit aseara la o plimbarica impreuna cu al meu iubit. O plimbarica tare frumoasa, pentru ca vremea s-a mai domolit si acum e temperatura perfecta pentru iarna, in conceptia mea.. :D
Desi e cam umezeala, prefer asa decat sa inghet pe strada.. :D

Am scos la plimbare noua mea gecuta de la Romwe si noii pantalonasi de la Kurtmann. Gecuta imi place la nebunie. Desi nu e asa cum arata pe site in momentul in care am comandat-o, e atat de moale si de calduroasa, incat as purta-o intr-una. :D Ulterior s-a actualizat imaginea de pe site si initial am fost dezamagita, dar imi place foarte mult si nu as mai schimba-o. :)
Pantalonasii de la Kurtmann sunt de la Stradivarius. I-am comandat de Black Friday si au costat cam 30 de lei. Ii urmaream de foarte multa vreme si cand i-am vazut si la reducere, nu am mai asteptat nici un minut :)

Bocanceii i-am luat acum ceva timp de la BFashion. De obicei aleg astfel de incaltaminte pentru iarna pentru ca imi par mai comozi si mai caldurosi. :)

Ieri am primit si bluzita castigata la programul Free Trial disponibil pe Sheinside. :) Din fericire am primit-o la posta locala, pentru ca sunt in vacanta si mi-ar fi fost greu sa ajung la Constanta, la cea vamala.
Imi place tare mult, are o culoare placuta si materialul e pe placul meu. :)


Bluza: Sheinside
Pantaloni: Stradivarius via Kurtmann
Bocanci: BFashion
Geaca: Romwe
Esarfa: Local Store
Caciula: Penny

Inainte de a incheia, vreau sa va urez un An nou Fericit, cu multe impliniri si multa fericire. Sa aveti parte de tot ce va doriti si sa reusiti sa realizati tot ce v-ati propus.


Comentarii

  1. Geaca e preferata mea.
    O am pe wishlist. :)
    Pupici

    RăspundețiȘtergere
  2. Estás muy guapa en las fotos, me gusta mucho tus botas^^ Gracias por pasar por mi blog, ya tienes nueva seguidora :) Besitos guapa

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. gracias, querrida. :) me encanta que te gustan mis botas. :D
      besitos :*

      Ștergere
  3. Thank you for your lovely comment and for following :) I followed back.
    I love your coat

    Have a great day,
    x Maria

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. thanks. :) i am glad to hear that. :)
      Have a great day, too
      kisses!

      Ștergere
  4. So chic!

    http://mypetitecorner.blogspot.com

    RăspundețiȘtergere

Trimiteți un comentariu

Postări populare de pe acest blog

Un concealer de calitate ascunde imperfectiunile tenului

Recenzie Carte si Film: Baiatul cu Pijamale in Dungi

CONCURS ANIVERSAR - 2 ANI de BLOGGING