Cadouri de Craciun

Buna dragele mele!
Nu am intrat bine in luna decembrie dar cred ca toate ne gandim deja la cadourile pe care le vom primi de Craciun.
Eu am primit deja mare parte din ele dar nu o sa vi le arat inca, pentru ca vreau sa fie o postare separata cu toate cadourile primite, pentru a va putea ajuta sa va inspirati in eventualitatea in care sunteti in pana de idei.
Asta o sa facem si astazi impreuna, vom cauta cadouri potrivite pentru cei dragi in magazinul Borealy.ro.
Este un magazin online destinat cadourilor si eu iubesc de mica astfel de magazine. Fie ca sunt online sau fizice, le-am iubit intotdeauna.
Imi amintesc si acum ca de fiecare data cand mergeam in tabara, prima data vizitam magazinele de cadouri si umpleam bagajele cu lucrusoare pentru cei dragi sau chiar si pentru mine. :D

Si pentru ca am pomenit de cadourile pentru mine, pot spune ca mi-as dori sa primesc un lantisor finut, delicat, care sa poata fi purtat in foarte multe combinatii. Asa cum este si acesta:

Descrierea de pe site m-a cucerit imediat ce am citit-o. Oricum mi se pare un pantantiv absolut minunat. Poate fi purtat chiar si zi de zi pentru a indulci toate tinutele si pentru a le oferi un plus de feminitate si eleganta. Sau poate fi purtat intr-o seara speciala la un eveniment pe masura asa cum vor fi seara de Craciun si cea de Revelion.

Pentru prietenul meu as alege drept cadou un set care contine atat produse de ingrijire cat si o pereche de manusi foarte frumoase:
Pentru a detalia, va spun ca setul e compus din:
-gel de dus exfoliant
-after shave balsam hidratant
-gel de curatare pentru fata
-sapun de lux
-manusi din piele naturala
Il consider un cadou plin de rafinament, potrivit pentru un barbat la fel de elegant, pentru un gentleman adevarat.

Pentru o Ciocoholica dar si pentru o mare iubitoare de ceaiuri (asa cum sunt si eu :D ), as alege sa daruiesc un set care sa combine intr-o armonie perfecta cele doua mari placeri:
Acest cadou contine:
-o cutie de bomboane Leonidas
-ceai Basilur - Music Concert - in cutie muzicala
-cutie de cadou

Cred ca nu doar eu am admirat mereu minunatele cutii ale ceaiurilor Basilur. De fiecare data cand intru intr-un magazin in care le pot gasi, stau cateva minute bune si le privesc.
Mi se pare un cadou mai mult decat inspirat pentru o persoana care iubeste atat ciocolata cat si un ceai bun. Ba chiar si pentru o persoana cocheta, pentru ca elementele ce compun acest cadou sunt pline de rafinament si de bun gust.

Acestea sunt primele mele recomandari pentru veoi, dragele mele. Sper sa va placa si sa va ajute sa va inspirati, in caz ca va aflati in pana de idei.





Comentarii

  1. Ce dragute sunt.
    Niste manusi nu mi-ar strica nici mie.
    Ia sa ii scriu eu Mosului. ;))
    Pupici

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. ia sa ii scrii.. :D poate iti asculta dorintele si iti aduce manusi
      pupicei!

      Ștergere
  2. si eu am nevoie de niste manusi, de urgenta!!:))
    te-am mentionat intr-un tag, mi-ar placea sa vad si raspunsurile tale!
    te pup

    http://thatswhywesmile.blogspot.ro/2013/12/tag-sweater-weather.html

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. pai la ce ger a venit.. chiar ca avem nevoie de manusi. :D
      multumesc pentru nominalizare, draga mea
      sper sa am timp sa fac tag-ul. :)
      te pupic!

      Ștergere

Trimiteți un comentariu

Postări populare de pe acest blog

Un concealer de calitate ascunde imperfectiunile tenului

Recenzie Carte si Film: Baiatul cu Pijamale in Dungi

CONCURS ANIVERSAR - 2 ANI de BLOGGING