Casa noua (Accidente casnice)

Buna fetelor!
V-am mai spus si cu alta ocazie ca sunt in lucrari la casuta parintilor mei. Caut peste tot inspiratie pentru decorarea camerelor. Si ma amuz foarte tare pentru ca in urma cu doar cativa ani renovam dormitorul meu. Si imi doream atat de mult sa colorez peretii doar in rosu. Un rosu puternic, inspirational. Tati imi tot spunea ca se va intuneca destul de tare camera si ca mai bine as alege o culoare mai deschisa. Am renuntat la idee, dar doar pe jumatate si acum am doi pereti rosii si doi albi. :D Imi doream sa fac si tavanul la fel..:))) sa fie jumatate alb si jumatate rosu, pe diagonala. Dar cum tavanul nu este patrat, s-ar fi vazut aiurea delimitarea dintre culori. Asa ca am lasat tavanul alb si ai mei au fost linistiti.
Acum, cand ma gandesc la acele momente, imi vine sa rad pentru ca pentru noile camere, am ales toti peretii albi si imi plac enorm. Mi se pare o culoare eleganta, care mareste spatiul. Pentru dormitor am ales mobila de un ciocolatiu inchis, ce sa impresia de lemn masiv, iar contrastul mi se pare fantastic. Nu stiu de ce acum cativa ani gandeam altfel. :)))
Cam asa arata dormitorul din casuta noua, la un stadiu incipient, sa zicem asa. Nu este terminat complet, dar in cea mai mare parte e gata:


Dar probabil ca odata cu varsta se schimba si gusturile. Oricum nu pot spune ca dormitorul actual arata urat, doar ca nu este la fel de matur si de elegant pe cat l-as dori in momentul acesta.
Pentru un alt dormitor am ales pentru mobila o combinatie de maro, foarte inchis, cu grena si combinatia a iesit perfect.
Mai ramane doar sa gasesc si mobila perfecta pentru sufragerie, pentru ca doar aceea a mai ramas neterminata. Probabil pana cand ii va veni randul, voi gasi cateva corpuri perfecte si pentru ea. Oricum ma inspir de oriunde pot, de la prieteni, din filme, din reviste, orice camera reprezinta o sursa de inspiratie pentru mine si mereu raportez totul la sufrageria pe care trebuie sa o mobilam.

Dar, pentru ca in titlu vorbeam de ceva accidente casnice, voiam sa va spun ca acestea sunt poate cele mai frecvente accidente, desi de multe ori le ignoram. Acum cateva zile, se tot oprea curentul si bunicii mei nu se descurca prea bine cu centrala. Tati nu era acasa asa ca s-a spart o teava destul de urat. A tasnit apa prin toata camera si peretele de langa teava s-a murdarit groaznic. Din alb frumos ce era, se facuse de un gri obositor. Au trebuit ai mei sa varuieasca zona dar ma gandeam ca daca am fi folosit o vopsea lavabila, totul ar fi fost mult mai simplu, pentru ca nu mai consumam atat de mult timp si energie, ci doar stergeam cu o carpa umeda zona afectata.
Dar pentru viitor o sa tin cont de aceasta idee si poate chiar o voi implementa. :)

Care a fost ultimul accident casnic de care ati avut voi parte? :D

Comentarii

  1. Si eu am avut obsesie cu culoarea rosu acum cativa ani...Peretii din camera mea sunt si acum rosii si tavanul alb si inca imi place la nebunie, nu as schimba cu nici o alta culoare...
    Arata bine dormitorul! Spor la treaba in continuare! :*

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. multumesc frumos. :)
      si mie imi place cum arata acum cu rosu.. doar ca parca mi-as dori altceva pentru noul dormitor.. :D
      pupicei!

      Ștergere
  2. Foarte frumoasă mobila!

    Ți-am lăsat pe blog o invitație la un concurs: http://beauty-corner-for-women.blogspot.ro/2013/12/somnul-de-frumusete.html , care se cam potrivește cu tema acestei postări (întâmplător). :D

    Pupici :*

    RăspundețiȘtergere
  3. Noi suntem in renovari totale :)) Pentru camera de dormit in general se aleg culori linistitoare. Vei vedea la timpul respective cum va fi. Avem idei marete, sper ca si banii sa fie sa bifam tot ce ne-am propus. Imi place cromatica de la voi.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. multumesc frumos.. ma bucur ca iti place
      abia astept sa vad cum va fi si la voi
      te pupic!

      Ștergere

Trimiteți un comentariu

Postări populare de pe acest blog

Un concealer de calitate ascunde imperfectiunile tenului

Recenzie Carte si Film: Baiatul cu Pijamale in Dungi

CONCURS ANIVERSAR - 2 ANI de BLOGGING