OOTD: Santa Baby

Buna, fetelor!
Orasul vostru a capatat deja haine de sarbatoare? Al meu este deja pregatit si il asteapta cuminte pe Mosul.
Si pentru ca atmosfera s-a schimbat in oras, am iesit ieri la o plimbarica. Desi gerul isi cam facea de cap, m-am imbracat bine si am rezistat cu stoicism.
Pentru ca am inaugurat si doua hainute noi, m-am hotarat sa va arat si voua tinuta si sa va spun cateva vorbe despre cele doua noi iubiri.

 Am primit ultima comanda Romwe direct la usa si am fost foarte incantata de acest lucru. In pachetel se afla aceasta gecuta pe care am asteptat-o cu nerabdare. Arata mult mai bine decat pe site si este foarte calduroasa. Gluga este imensa si imi place la nebunie. Iar interiorul are aceeasi blanita pe care o vedeti si la maneci.

Tot saptamana asta am primit si comanda de la Kurtmann plasata cu ocazia Black Friday. Au avut reduceri foarte bune asa ca nu am putut sa le rezist. Am achizitionat acesti pantaloni cu doar 25 de lei (acum ii gasiti chiar si mai ieftini). Arata foarte bine si se aseaza bine pe corp. Sunt de la Stradivarius si au banda elastica in partea de sus, fara fermoar si stiti deja ca m-am indragostit iremediabil de acest model de pantaloni si acum ii caut peste tot. :)
Cred ca am facut o afacere foarte buna cu ei si o sa urmaresc in continuare reducerile de la Kurtmann.

Manusile sunt de la Avon si sunt speciale pentru touchscreen. Se descurca tare bine pentru 15 lei, cat au costat. :)
Stiu ca poza nu e clara, dar atat a reusit camera mea sa scoata, la distanta destul de mare si in intuneric. :D

Geaca: AICI
Bluza: Terranova
Pantaloni: AICI
Ghete: Local Store
Manusi: AVON


Comentarii

  1. You're so cute!!! :)
    Imi place gecuta, iti vine super! Sa o porti sanatoasa!
    In ciuda calitatii, fotografiile mi-au transmis o stare buna!

    Pup, pup!
    Ilda
    Lavender Thougths

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. multumesc mult, draga mea
      ma bucur ca iti place.. :)
      imi face mare placere sa aud asta.. :)
      te pupacesc :*

      Ștergere
    2. Yes, you are really cute and this jacket has such a wonderful colour!

      xx from Bavaria/Germany, Rena

      www.dressedwithsoul.blogspot.de

      Ștergere
    3. thank you, my dear
      i am so glad that you like my jacket. :)
      kisses!

      Ștergere
  2. Simpatica si calduroasa tinuta ta, pe gustul meu.
    Pupici

    RăspundețiȘtergere
  3. Kurtmann masccutura la buzunare mereu :)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. daa.. :)) te inteleg.. :D eu deja am mai plasat inca o comanda.. :D
      pupici!

      Ștergere
  4. I love the red jacket.
    Martha Zuniga
    www.dreamsandcoffeemoda.blogspot.com

    RăspundețiȘtergere
  5. Foarte frumoasa gecuta :X imi place :*

    RăspundețiȘtergere
  6. Nu stiu daca ai mai precizat ..sper ca nu. Observ ca site-ul de unde ti-ai luat geaca are preturi in dolari. De unde vin produsele? Si cat ai platit transportul? Multumesc, Ioana

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Hey!
      Produsele sunt din China. Transportul este gratuit pentru orice comanda. Pachetelul iti vine la posta vamala, sau, daca ai noroc, poti sa le primesti chiar la usa. Nu este o regula. Depinde de noroc, asa cum am spus. :)
      La vama, trebuie sa te prezinti cu factura sau cu o poza in care sa se vada cat ai platit pe produse. Daca platesti mai mult de 10 euro (cam 14-15 dolari), trebuie sa achizi la vama TVA-ul. Plata se face direct pe site cu ajutorul cardului si contului paypal.
      Sper ca te-am putut ajuta. Daca mai doresti si alte informatii, nu ezita sa ma intrebi
      pupici!

      Ștergere

Trimiteți un comentariu

Postări populare de pe acest blog

Un concealer de calitate ascunde imperfectiunile tenului

Recenzie Carte si Film: Baiatul cu Pijamale in Dungi

CONCURS ANIVERSAR - 2 ANI de BLOGGING