Review: Lotiune Micelara Ivatherm

Buna, fetelor!
In ultima perioada nu m-am ocupat foarte mult de review-uri asa ca vor urma cateva zile pline cu astfel de postari. :) O sa incerc sa le mai aleternez dar daca nu voi reusi mereu, sa nu aruncati cu pietre pentru ca am strans cateva produse despre care chiar vreau sa va vorbesc si sper din suflet sa va placa articolele.

De putin timp am inceput sa folosesc Lotiunea micelara de la Ivatherm. O aveam de ceva vreme, cumparata impreuna cu o revista, dar nu am deschis-o pentru ca mai aveam alte produse pentru demachiere incepute si am vrut sa o pastrez.
Dar iata ca a sosit si vremea ei si acum va pot impartasi si primele impresii.

Eu am varianta de 100 de ml si ambalajul un pic stramb.. :)) asa a venit cu revista.

Oricum recipientul imi place. E usor de folosit si perfect pentru a doza un produs lichid.
Mirosul e foarte placut, proaspat, dar nu rezista pe piele prea mult timp.

Cu machiajul ochilor se descurca foarte bine. Eu am nevoie de 1-2 dischete pentru a-l inlatura pe tot, chiar daca folosesc mascara, eyeliner si fard de pleoape. Si pentru machiajul fetei este un bun demachiant.

Nu mi-a provocat usturimi sau alte reactii neplacute. 

Lasa pielea hidratata dupa folosire si pentru asta primeste un plus de la mine. Nu imi plac produsele care usuca tenul excesiv, chiar daca ulterori folosesc si o crema hidratanta.

Lista de ingredinte:
Aqua, Herculane Thermal Spring Water, Polysorbate 20, Glycerin, Poloxamer 184, Polyaminopropyl Biguanide, Chlorphenesin, Allantoin, Tetrasodium EDTA, Parfum, Sodium Hydroxide.

BEST-GOOD-AVERAGE-POOR

Ma bucur atunci cand vad ca un produs care imi prieste este si bine formulat. Ingredientele slabe si medii sunt in coadei listei, ceea ce inseamna ca se gasesc doar in cantitate foarte mica.

Puteti gasi aceasta lotiune micelara pe site-ul Ivatherm sau in farmacii. Sticluta de 250 ml costa aproximativ 42 de lei.

Voi ati incercat acest produs?



Comentarii

  1. N-am incercat niciodata o lotiune micelara:D
    Multumim pentru review!:*
    http://miss-lorrie.blogspot.ro/

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. nici eu nu le-am descoperit acum foarte mult timp. :)
      cu mare drag
      pupici!

      Ștergere
  2. eu am incercat-o, tot de la revista, dar nu s-a potrivit tenului meu :(

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. :(
      din fericire pentru tenul meu a fost potrivita. :)
      pupici :*

      Ștergere
  3. nu am folosit nici o lotiune micelara pana acum, dar cred ca niciodata nu e prea tarziu, deci m-ar incanta. prima oara as vrea sa o incerc pe cea de la Bioderma pentru ca am auzit numai laude si cuvinte bune la adresa ei.:-) pup

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. eu am folosit prima micelara cam in urma cu un an.. :) asa ca niciodata nu e tarziu.. :D
      cea de la Bioderma e si pe lista mea.. dar trebuie sa mai astepte.. :D
      pupici!

      Ștergere

Trimiteți un comentariu

Postări populare de pe acest blog

Un concealer de calitate ascunde imperfectiunile tenului

Recenzie Carte si Film: Baiatul cu Pijamale in Dungi

CONCURS ANIVERSAR - 2 ANI de BLOGGING