Haul: A doua comanda ELF

Neata, fetelor!
M-am hotarat sa intru iar in Project Pan, de data asta un proiect mult mai riguros, ce prevede abstinenta totala de la orice tip de cumparaturi.. :))) Nu mai am voie hainute, cosmetice sau carti, exceptandu-le pe cele primite, bineinteles. :D

Am ajuns la concluzia ca am destul de multe si nu vreau sa nu am timp sa le folosesc/port/citesc pe toate, asa ca trebuie sa recurgem la aceasta metoda. :)
Doar in cazuri exceptionale, in care chiar raman fara un anumit produs, imi voi permite sa il inlocuiesc. :)

Poate va intrebati de ce recurg la aceasta metoda atat de drastica. Ei bine, am de gand ca in toamna sa reusesc sa cumpar ceva mai important si trebuie sa pun deoparte toti banutii de care fac rost. :)
Daca voi reusi sa indeplinesc acest scop, voi scrie si aici pe blog si va voi aduce si voua la cunostinta. :)

Dar, revenind la oile noastre, vreau astazi sa va arat ultima comanda ELF, pe care am primit-o saptamana trecuta si face oarecum parte din cadoul meu de Craciun. :D
Sunt genul de persoana careia ii face placere sa isi primeasca anticipat cadoul, in momentul in care chiar are nevoie de el. :D
In cazul acesta, am profitat de oferta ELF potrivit careia la orice comanda de 40 de lei, primeam cateva produse surpriza. 
Si prima comanda am plasat-o in aceleasi conditii si am fost multumita atat de produsele comandate, cat si de cele primite, asa ca m-am bucurat sa mai profit inca o data de aceasta promotie.

De data aceasta am ales doar 3 produse pentru a ma incadra perfect in cei 40 de lei. :)
Imi doream de mult timp un bronzer si uite cum l-am cumparat eu tocmai iarna.. :))) Dar ofera un look atat de natural si de fresh incat il consider potrivit chiar si acum, pentru a aduce un strop de soare pe chip. Eu am nuanta Warm si a costat 22 de lei.
Am mai ales un clestisor pentru intors gene. Am tot vazut astfel de clestisori si pe la Avon si prin alte magazine dar nu m-am incumetat sa cumpar unul, dar iata ca acum am facut si acest pas. Oricum la 9 lei mi se pare o super afacere. :) Acum ramane doar sa observ si efectele
Ultimul produs pe care l-am pus in cos a fost un eyeliner waterproof in nuanta Purple. Pentru inceput va pot spune ca nu este foarte rezistent, dar mie imi place mult nuanta si il folosesc cu placere. Si acesta a fost tot 9 lei.

Saculetul meu surpriza a continut 3 produse de care sunt foarte incantata:
 Imi doream foarte mult sa incerc primer-ul de la ELF, dar pentru ca inca il am pe cel de la Avon, am tot amanat cumpararea lui si ma bucur mult ca l-am primit si acum am ocazia sa il testez. :)
La fel s-a intamplat si cu stick-ul All Over :D Imi aduc aminte ca am stat intr-o zi cateva ore bune sa ma gandesc ce nuanta mi s-ar potrivit.. dar pana la urma nu l-am mai comandat. :) Cred ca cei de la ELF m-au vazut si s-au gandit sa ma surprinda. :)))
Ultimul produs primit este un Gloss Shimmer pe care il iubesc. :) De fapt are si o parte mai putin buna, despre care o sa va vorbesc intr-un review separat, dar il iert pentru ca are o nuanta minunata. Are si particule de sclipici dar sunt atat de finute si dragute. Cred ca e primul gloss cu sclipici care imi place atat de mult. :)
Nuanta e foarte naturala pe buze, nu este deloc atat de aprinsa, dar o sa va arat mai multe poze intr-un articol separat. :)

Cam asta a fost toata comanda mea. Am platit pentru toate produsele 49 de lei (si cu transportul inclus) si cred ca am facut o afacere bunicica. :)

Voi ce spuneti?



Comentarii

  1. Si eu am facut comanda la elf, trebuie sa o postez si eu pe blog, dar mai astept o comanda din alta parte si vreau sa apara impreuna. Imi place bronzerul cum arata :) sa le folosesti cu placere :)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. abia astept sa vad ce ai cumparat.. :D
      ma bucur ca iti place
      te pupic!

      Ștergere
  2. Dragute produsele.Warm bronzer-ul il am si eu si imi place tare mult.

    RăspundețiȘtergere
  3. Sa le folosesti cu placere :*:*
    Te astept si pe la mine
    http://chose-to-shine.blogspot.com/

    RăspundețiȘtergere
  4. sa le folosesti cu drag!:X
    si eu am in plan o comanda la ei :)

    RăspundețiȘtergere
  5. Arată tentant acel bronzer. Nu s-au zgârcit la cadouri, sunt toate foarte drăguțe. :D
    Să le folosești cu plăcere!

    Pupici :*

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. da.. asta imi place la ei.. au cadouri foarte dragute.. si unde mai pui ca mi se si potrivesc.. :)
      multumesc mult
      te pupic!

      Ștergere
  6. Am fost tentata sa dau si eu din nou o comanda la ei dar de fiecare data am renuntat dupa ce mi-am umplut cosul. Primerul l-am avut si mi-a placut foarte mult, rar il gasesti pe stoc cand este vreo oferta. As mai vrea vreo 2 rujuri, un bronzer si o pudra compacta sun kissed. Poate ma indur la anul sa dau o comanda. Sa le folosesti cu placere.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. multumesc mult draga mea.
      chiar ma bucur si eu ca am primit primer-ul pentru ca mi-l doream mult. :) intr-adevar am observat ca mereu au deficit de stoc pentru produsele cele mai apreciate.. :)
      si eu am amanat foarte mult prima comanda elf.. :)
      pupici!

      Ștergere
  7. Eu am zis de nenumărate ori că o să comand ceva de pe acest site, dar nu a existat acel ceva care să mă determine să cumpăr. Poate când o să mai am nevoie de produse de make up, voi citi recenzii și voi decide să iau ceva. Poate :)) :D
    Să folosești produsele cu drag !

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. si eu am stat mult pe ganduri pana am plasat prima comanda :) dar promotia cu saculetul cadou m-a tentat foarte tare. :)
      poate vei prinde si tu o astfel de promotie si atunci te vei incumeta
      pupici!

      Ștergere
  8. Să te bucuri cu drag de toate. Şi eu preţuiesc multe din produsele lor, am chiar şi rezerve la unele, cum ar fi: gelul pentru gene şi sprâncene, primer-ul, corectorul din gama Studio ♥...

    RăspundețiȘtergere

Trimiteți un comentariu

Postări populare de pe acest blog

Un concealer de calitate ascunde imperfectiunile tenului

Recenzie Carte si Film: Baiatul cu Pijamale in Dungi

CONCURS ANIVERSAR - 2 ANI de BLOGGING