Ce rochite purtam de sarbatori?

Buna, fetelor!
Petrecerea de Craciun se apropie cu pasi repezi si trebuie sa ne hotaram deja ce rochite vom purta. Eu de obicei petrec ziua de Craciun alaturi de familie, pentru ca sarbatoare in sine mi se pare o sarbatoare care ma duce imediat cu gandul la parinti, la familie ca un tot unitar.
Dar seara mi se pare un moment prielnic pentru a iesi alaturi de iubitul meu si de prietenii nostri. Si pentru o astfel de iesire trebuie sa fim imbracate intr-un anume fel. :)

Asadar... voi ce rochite de seara preferati?

Eu am cautat pe site-ul Erry cateva posibile variante de rochii de seara pe care sa vi le prezint si voua in caz ca sunteti in pana de idei.
Aceasta Rochie de seara cu un singur umar este perfecta pentru o persoana indrazneata, care isi doreste sa se afirme la o petrecere. Nu este potrivita doar pentru petrecerea de Craciun, ci si pentru Noaptea de Revelion. Culoarea mi se pare superba si este o alternativa la fel de eleganta pentru clasicul negru.

Dar daca va doriti totusi sa mergeti tot pe varianta sigura de little black dress dar cu mici variantii, eu as propune urmatoare rochita:
 Este o rochie eleganta, asa cum este de obicei orice rochie neagra. Dar partea de sus cu animal print o scoate putin din monotonie. Eu as purta-o atat la petrecerea de Craciun cat si la petrecerea dintre ani, ba chiar si la alt eveniment de acest gen.
Imi place pentru ca se incheie in jurul gatului si ii ofera un aer glamoros. As purta un smokey eyes realizat in tonuri de maro, completat de un gloss nude. Astfel as lasa accentul sa cada pe ochi.

O alta varianta de rochie neagra cu mici variatii este si Rochia Scarlet Pink Touches:
 Este o rochie frumoasa pentru o femeie cu un bust generos.. :D Cureaua evidentiaza foarte bine talia si pune accentul acolo unde este nevoie.
Mi se pare o rochie eleganta pe care as putea-o purta chiar si in ziua de Craciun, la masa alaturi de familie. Lungimea este una ideala pentru zi iar culorile sunt si ele foarte potrivit alese.

Si pentru ca tot se poarta rochia din dantela si vedem acest material pretutindeni, am si o propunere pentru voi:
Imi place aceasta rochie pentru ca nu este creata in totalitate din dantela ci doar manecile sunt create din acest material. Mie imi plac multe rochii cu dantela, dar doar anumite modele, aceasta fiind una dintre ele. Imi place mult modelul simplu si elegant, croiala fina si delicata, perfecta pentru sarbatori.

Nici eu nu m-am hotarat inca ce rochita voi purta in cadrul celor doua petreceri ce se apropie rapid dar cred ca voi alege o rochita simpla pe care sa o completez cu accesorii.
Puteti face si voi una din aceste doua alegeri:
-rochita simpla, uni pe care sa o scoateti in evidenta cu ajutorul accesoriilor
-rochita deja accesorizata, sa zicem asa... :) caz in care nu trebuie sa recurgeti decat la o pereche de cercei cu surub si un inel sau o bratara finuta.

Eu astept sa vad ce rochite noi vor mai aduce pe stoc. Puteti urmari si voi pagina de facebook Erry pentru a fi la curent cu toate noutatile.


Comentarii

  1. E draguta ultima rochita :)!

    Te invit si la un concurs, daca iti face cu ochiul :D
    http://colouring-the-seasons.blogspot.ro/2013/12/hello-hello-ce-mai-faceti-voi-sper-ca.html

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. ma bucur ca iti place.. :) e si una dintre favoritele mele.. :)
      pupici!

      Ștergere
  2. Te-am nominalizat aici la un concurs: http://nuntastilata.blogspot.ro/2013/12/cadouri-pentru-nunta-propunerile-site.html
    Craciun fericit in continuare!

    RăspundețiȘtergere
  3. Imi place acest advertorial !
    Va doresc sarbatori fericite !

    RăspundețiȘtergere

Trimiteți un comentariu

Postări populare de pe acest blog

Un concealer de calitate ascunde imperfectiunile tenului

Recenzie Carte si Film: Baiatul cu Pijamale in Dungi

CONCURS ANIVERSAR - 2 ANI de BLOGGING