Unde mergem in vacanta?

Buna, fetelor!
In ultima vreme postez mai mult seara, dar sper sa nu fie o problema pentru voi si sa cititi cu mult drag postarile mele.
Una dintre rezolutiile mele pentru anul 2014 ar fi sa calatoresc ceva mai mult decat pana acum. Ramane de vazut cat de multe obiective voi reusi sa bifez. Inca nu am vizitat nici orasele frumoase din tara noastra, dar timpul nu este inca pierdut. Sunt de parere ca toate se fac la timpul lor si trebuie sa invatam sa avem rabdare.
Daca imi doresc ceva mult prea mult, de obicei nu se intampla asa ca trebuie sa fac intr-un fel si sa nu ma mai entuziasmez de fiecare data. :)
Nici oferte Bulgaria 2014 nu sunt de neglijat. Nu este un drum prea lung pana acolo asa ca as putea sa iau in consideratie si aceasta destinatie. Preturile sunt de multe ori mult mai mici chiar si decat in Romania asa ca nu trebuie sa trecem cu vederea aceste oferte.
O alta varianta deloc de refuzat ar fi si o vacanta Turcia 2014. Nici asta nu e prea departe, asa ca m-as bucura tare mult sa pot ajunge acolo. Sunt convinsa ca sunt foarte multe de vazut si as avea ce sa impart cu voi aici, pe blog. :)
Nu stiu voua pe unde va place sa va plimbati, dar pentru mine, in momentul acesta, cred ca orice destinatie ar fi perfecta, daca si compania este cea dorita. :)

Mi-as dori sa petrec urmatoarele vacante in Bulgaria, sau in Turcia, sau in Romania, in orice oras turistic, pentru ca sunt convinsa ca fiecare oras si fiecare tara are cate ceva de oferit si are o traditie pe care abia asteapta sa o imparta cu noi, vizitatorii.
Din acest motiv imi place sa calatoresc si vreau sa fac asta mai des in urmatoarea perioada, pentru ca vreau sa cunosc oameni noi, locuri noi si traditii diferite de cele din zona mea.

Voi ce locuri minunate ati vizitat pana acum si ce imi puteti recomanda?




Comentarii

Postări populare de pe acest blog

Un concealer de calitate ascunde imperfectiunile tenului

Recenzie Carte si Film: Baiatul cu Pijamale in Dungi

CONCURS ANIVERSAR - 2 ANI de BLOGGING