Ce imi place astazi?

Astazi imi place noua promotie Romwe.
In fiecare zi au cate 18 produse la reducere... 18 produse foarte bine alese.

Dintre produsele de astazi, am si eu doua, pe care vi le recomand din suflet.
Este vorba despre Sleeveless lace A-line Ruffles Black Dress:

Si Hooded Pocketed Navy-green Coat:
Pe aceasta o am pe rosu si stiti deja cat de mult o iubesc. Daca va place verdele, puteti alege aceasta gecuta pentru ca este superba. :)

Preturile sunt foarte mici, asa ca produsele merita cumparate.

Pentru a verifica preturile dar si pentru a vedea intreaga lor oferta, intrati pe site-ul Romwe:

Stock Hot Favs at holidays~ ~
18 hotties, every piece limited at 50 units
Opportunity knocks once!
*** Discount coupon (up to 90% off) are also offered here > http://www.romwe.com/giveaway-29.html?cherryqueendee

In plus, daca aveti noroc, puteti castiga cupoane de pana la 90% reducere.. :)




 

Comentarii

Trimiteți un comentariu

Postări populare de pe acest blog

Un concealer de calitate ascunde imperfectiunile tenului

Recenzie Carte si Film: Baiatul cu Pijamale in Dungi

CONCURS ANIVERSAR - 2 ANI de BLOGGING