Ce imi place astazi?

Buna, fetelor!
Cei de la Romwe au prgatit noi reduceri pentru inceputul de an si eu m-am grabit sa imi completez wishlist-ul de pe site-ul lor.
Am incercat sa aleg cate o piesa din fiecare categorie, asadar, astazi imi plac urmatoarele hainute:

www.romwe.com/romwe-cable-knit-split-hem-long-sleeves-cream-jumper-p-76937.html?cherryqueendee
Cable Knit Split Hem Long Sleeves Cream Jumper - un pulover foarte simpatic, simplu si dragut. Culoarea este una dintre preferatele mele pentru acest sezon. Mi se pare o culoare finuta si potrivita pentru iarna. Am cateva pulovere crem pe care le ador, dar niciodata nu refuz unul nou. :D

www.romwe.com/skinny-faux-leather-black-pants-p-75302.html?cherryqueendee
Pentru partea de jos am ales Skinny Faux Leather Black Pants. Imi plac mult pantalonii din "piele" in ultima vreme. Am unii de la Kurtmann pe care ii iubesc. Acestia sunt tare simpatici si probabil la o viitoare comanda o sa ii adaug si pe ei in cos, desi imi e un pic teama la marime. :)

www.romwe.com/romwe-rear-zipped-faux-leather-black-boots-p-79272.html?cherryqueendee
Ca si incaltaminte, am ales aceste cizme absolut superbe: Rear Zipped Faux Leather Black Boots. Le-am adaugat deja in cos si astept sa strang banuti pentru a plasa comanda. Chiar daca probabil le voi primi prin februarie, cred ca merita asteptarea. Imi plac foarte mult si abia astept sa le pot cumpara. Sper doar sa nu iasa de pe stoc pana atunci.. :D:D

www.romwe.com/romwe-doublebreasted-faux-fur-hooded-long-sleeves-blue-coat-p-79229.html?cherryqueendee
Si pentru a incheia cu bine, am ales piesa de rezistenta pentru sfarsit. Astazi am vazut pentru prima data acest paltonas si pot spune ca m-am indragostit de el. Cu siguranta Double-breasted Faux Fur Hooded Long Sleeves Blue Coat va face parte din comanda urmatoare. Desi este un pic mai scumpisor, cred ca merita toti banutii. Imi place foarte mult culoarea, dar si modelul, iar blanita de la gluga e divina. :D

Ce parare aveti despre produsele alese de mine? Va plac?
Voi cu ce ati purta cizmele sau paltonul?


Daca doriti sa vedeti aceste produse, dar si foarte multe altele, la reduceri de pana la 70%, intrati pe site sa vedeti intreaga oferta de inceput de an. :)

2014 First Big Sale ! Over 1000 winter styles!
Up to 70% off!
Large amount of Spring new styles are coming soon!
Time: 12/31/2013 ~1/6/2014

http://www.romwe.com/?cherryqueendee


Comentarii

  1. Aooleuu, ai facut niste alegeri... vorba populara: de te baga-n boale! :))
    Pantalonii aceia sunt teribil de sexy, imi place puloverul, imi place hainuta mult de tot! Si cu cizmele as defila tantos!!! :)

    Te pupacesc, Diana!
    Ilda
    Lavender Thoughts

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. hihihi.. :)) esti draguta, ca intotdeauna.. :)
      ma bucur mult ca iti plac alegerile mele
      te pupacesc :*:*:*

      Ștergere
  2. Răspunsuri
    1. ma bucur ca iti plac.. :D sper sa nu iasa de pe stoc pana reusesc sa le comand. :D
      pupici!

      Ștergere
  3. Pantalonii si cizmele arata foarte tare, pantalonii avand un pret mai accesibil e posibil sa ii cumpar :) mersi! :*

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. :) ma bucur tare mult ca ti-am oferit o idee pentru urmatoarea comanda.. :D si eu as vrea sa ii cumpar dar vor astepta la rand dupa cizme si paltonas.. :D
      te pupacesc :*

      Ștergere
  4. pantalonii aia sunt tari, dar nu stiu cat de mult m-ar avantaja...

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. hmm.. din ce stiu eu asa cred ca ti-ar veni destul de frumos.. :D
      dar tu stii mai bine. :)
      pupici!

      Ștergere

Trimiteți un comentariu

Postări populare de pe acest blog

Un concealer de calitate ascunde imperfectiunile tenului

Recenzie Carte si Film: Baiatul cu Pijamale in Dungi

CONCURS ANIVERSAR - 2 ANI de BLOGGING