Haul: Cadouri de Mos Nicolae

Buna dimineata, fete dragi!
Ce ati primit astazi in ghetute?
Eu am primit exact ce mi-am dorit (de fapt, aproape), adica o multime de carti dupa care tanjeam. :)
Cei dragi s-au gandit la mine si mi-au acordat sansa de a-mi alege singura cartile pe care mi le doream pentru Mos Nicolae, asa ca am profitat de reducerite de Black Friday de la Diverta si am plasat repejor o comanda generoasa.
Coletul a intarziat mai mult de o saptamana, desi a fost livrat prin curier rapid, iar comanda nu a fost completa. De aceea am spus mai sus "Aproape". Imi lipsesc 5 carti, printre care 2 pe care le asteptam nerabdatoare si le voiam neaparat.
Le-am scris celor de la Diverta, dar pana acum nu am rezolvat nimic. Pe facebook raspund extrem de greu, iar la telefon am inteles de la alte persoane, ca nu raspund deloc. Poate o sa incerc si eu si sper sa reusesc sa primesc si celelalte 5 carti.

Dar, pana atunci, eu zic sa ma bucur de cartile primite:

 In mare parte am ales thriller-e :D pentru ca imi place ca o carte sa ma tina in suspans. :D Dar nu am putut renunta nici la cartile glossy asa ca am ales vreo 2. La fel s-a intamplat si cu cele scrise de Guillaume Musso de care m-am indragostit de cand am citit Fata de hartie si Chemarea ingerului. :)

Sa le luam acum pe rand:
Am ales 3 carti din colectia Crime Scene. Doua de George Arion si una de Bogdan Teodorescu. :)
Sunt tare entuziasmata de ele si sper sa se ridice la inaltimea asteptarilor.
Inca mai puteti gasi pe site cartile Necuratul din Colga (1,33 lei) si Atac in bibliotea (3,43 lei).

Am mai adaugat in cos doua carti din seria Alex Rider. Fara sa imi dau seama am pus volumele 2 si 4 :D Dar urmeaza sa le achizitionez si pe celelalte.
Inca le puteti gasi pe site la preturile de 6 lei, respectiv 5 lei.

Urmatoarele carti care m-au cucerit inca din descriere au fost:
Culoarea sangelui
Pe muchie de cutit
Juramantul
Ultima are ca si personaje cativa medici, lucru ce a facut-o si mai pe placul meu. :)

La fel s-a intamplat si cu:
Ultimul supravietuitor
Obsesii letale
Christine Falls: Dosarul unei morti suspecte
Despre ultima aveam idee si mi-o doream de ceva vreme, dar celelelalte m-au cucerit pe loc. :)

Asa cum spuneam mai sus, nu am putut sa nu pun in cos si doua carti glossy, care imi plac atat de mult si care ma destind de fiecare data:
Clubul dependentelor de pantofi
Nici moarta, nici maritata
Pentru ultima am citit descrierea si m-am amuzat teribil. Cred ca va fi o lectura fantastica si presarata cu mult umor. Abia astept sa va povestesc despre ea :D

Ultimele, dar nu cele din urma, sunt aceste doua carti ale lui Guillaume Musso:
Salveaza-ma
Si dupa...
Imi place enorm cum scrie si as vrea sa ii citesc toate cartile. La fel simt si fata de Cecelia Ahern. :D


Acestea au fost cadourile mele de Mos Nicolae. :) Sper ca v-a facut placere sa cititi cate ceva despre aceste carti si sper ca v-am facut si voua pofta de lecturat. :)



Comentarii

  1. Cate carti frumoase! Bravo pentru captura!

    RăspundețiȘtergere
  2. Ce de carti! Eu mi-am comandat de pe elefant.ro tot de black Friday si nici acum nu au ajuns. :( Sa le citesti cu placere

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. da.. unele site-uri au avut probleme dupa Black Friday si m-a deranjat treaba asta. ar trebui sa fie pregatiti daca tot isi doresc multe comenzi.. :D
      pupicei!

      Ștergere
  3. Sa le citesti cu placere! De Guillaume Musso eu am citit Salveaza-ma, Fata de hartie, Chemarea ingerului si acum urmeaza Si dupa... Chiar o am acum pe birou, asteapta cuminte sa-i vina randul. ;)) E un autor bun, care te tine cu sufletul la gura cu fiecare roman, iar din pct asta de vedere, se aseamana cu Cecelia Ahern, care e una dintre autoarele mele preferate. :D

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Ah, am uitat sa scriu ceva.. Pt comenzi de carte, recomand din toata inima libris.ro. Eu am comandat de la ei de Black Friday, si n-am avut absolut nicio problema cu comanda. Transport gratis prin curier, livrare rapida, in 2 zile, au venit toate cartile. Elefantul s-a cam dus de rapa... :(

      Ștergere
    2. ma bucur sa aflu ca si tie iti plac acesti autori
      spor la citit :)
      Stiu ca cei de la Libris sunt profesionisti dar nu stiu de ce am ales Diverta... probabil m-au tentat reducerile mult prea mari. :D
      Dar ceea ce a urmat dupa, m-a facut sa fiu foarte dezamagita de ei
      pupicei!

      Ștergere
  4. wow, wow, wow! ce de carti! sa le citesti cu mare placere!

    RăspundețiȘtergere
  5. Foarte frumos cadou de Sf. Nicolae! Să le citești cu mare drag! :*

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. multumesc mult, Aurora.. chiar e un cadou superb, pe care mi l-am dorit mult.. :)
      pupici!

      Ștergere
  6. Ohoohooo, ce Mos cititor!!! :))
    L-am salutat pe Guillaume Musso, vazandu-l! :D
    Iti doresc lectura placuta!

    Pupici!
    Ilda
    Lavender Thoughts

    RăspundețiȘtergere
  7. ce de carti ai aici!
    lectura placuta iti doresc...sa ne anunti cand reusesti sa le termini pe toate:))
    te pup
    http://thatswhywesmile.blogspot.ro

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. :D daca timpul mi-ar permite, le-as termina imediat.. :D
      dar oricum o sa va tin la curent cu toate cartile pe care le citesc.. :D
      pupici!

      Ștergere

Trimiteți un comentariu

Postări populare de pe acest blog

Un concealer de calitate ascunde imperfectiunile tenului

Recenzie Carte si Film: Baiatul cu Pijamale in Dungi

CONCURS ANIVERSAR - 2 ANI de BLOGGING