Review: BB Cream Skin79

Buna, fetelor!
De foarte mult timp vreau sa va povestesc despre acest BB Cream dar, din nu stiu ce motiv, mereu am amanat aceasta postare.
Este BB Cream-ul meu preferat si nu stiu ce voi face atunci cand se va termina. Eu l-am cumparat de pe eBay cu 13 $. Probabil voi da o noua comanda daca nu ii voi gasi un inlocuitor pe masura.

Nume intreg: SKIN79 HOT PINK Super Plus Beblesh Balm Triple Functions 
Pur si simplu ador acest ambalaj. Mi se pare foarte girlish, dar igienic si eficient in acelasi timp. Am nevoie de o singura pompita pentru a acoperi intreaga fata. Cel mai mult imi plac produsele care vin in ambalaje cu pompita. Nu ma refer doar la BB Cream-uri ci si la creme sau fonduri de ten. Mi se pare foarte aiurea sa trebuiasca sa ating intreg produsul la fiecare utilizare.

Acest BB Cream vine intr-o cantitate de 40 g, ceva mai mult decat majoritatea produselor similare care vin intr-o canitate mai mica.

BB Cream-ul acesta are o acoperire medie, dar se poate construi cu usurinta si o acoperire ceva mai mare prin aplicarea in straturi repetate, fara a crea un aspect incarcat. Dar pentru mine este suficienta acoperirea pe care o ofera de la primul strat asa ca mai revin doar pentru mici zone cu probleme.

Asa cum puteti observa si de pe ambalaj, are si un SPF de 25, foarte bine-venit, mai ales ca eu am pielea ceva mai sensibila atunci cand vine vorba de soare. Oricum vara folosesc si o crema de fata cu un SPF mai mare, dar pentru aceasta perioada, protectia oferita de BB Cream mi se pare suficienta.

Varianta roz a BB Cream-ului de la Skin79 este destinata tenului mixt/gras, asa ca este varianta potrivita pentru tenul meu. Se aplica foarte bine atat cu degetele, cat si cu pensula sau cu un buretel special. Atunci cand aplic cu degetele, tenul ramane un pic uleios si are nevoie neaparat de fixare cu pudra, dar cand il aplic cu un buretel, este aproape mat, fara a mai aplica si pudra. Eu folosesc ambele variante de aplicare, dar in ultima perioada am folosit mai mult buretelul.

Ce mi-a mai placut la acest produs, dar probabil ca nu toate fetele vor considera a fi un avantaj, este faptul ca vine intr-o singura nuanta, care se adapteaza cu usurinta oricarei nuante a tenului. Imediat dupa aplicare are o tenta gri, dar la 5-10 minute de la aplicare se adapteaza perfect si nici nu se observa ca este aplicat. Am vazut multe fete care isi aleg gresit nuanta fondului de ten si se observa exact pana unde este acesta aplicat. Cu acest BB Cream cred ca nu ar mai avea aceasta problema.. :))
Eu am ceva dificultati in a alege nuanta potrivita, mai ales la comenzile online, asa ca faptul ca se gaseste intr-o singura varianta, m-a ajutat foarte mult si eu consider ca este un mare plus.

Consistenta este cremoasa si de aceea se aplica foarte usor. Nu se usuca inainte de a apuca sa il intinzi pe tot tenul, asa ca poti sa revii in zonele in care aplicarea nu a fost cea mai eficienta.

Eu l-am folosit pentru a crea acest machiaj, ca sa va faceti o idee.. :)
In Romania costa cam 98 de lei si il gasiti la standurile Skin79 din tara sau pe site-ul lor.

Voi ati folosit acest BB Cream? Ce alt BB Cream mi-ati recomanda?

PS: NU UITATI SA VA INSCRIETI LA CONCURS!!!





Comentarii

  1. Mie imi place ambalajul. ;)) Nu am incercat acest BB cream, recunsc ca faptul ca vine intr-o singura nunata m-ar descuraja sa-l cumpar. Dar e bine ca sunt si curajoase care incearca si apoi ne spun si noua sa stam linistite ca e in regula. :))) Eu mi-am luat de la nivea nuanta cea mai deschisa si era prea inchisa pentru mine...o dezamagire.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. BB cream-urile coreene nu pot fi comparate nicicum cu cele aparute la brandurile mass-market. Sunt net superioare calitativ, cat si ca efect estetic asupra tenului :)

      Ștergere
    2. Lorena, daca ai ocazia.. sa il incerci.. sunt sigura ca se va adapta tenului tau foarte bine. Eu nu am incercat BB Creamul de la nivea si nici nu as avea curaj.. :))
      pupici!

      Ștergere
    3. Miki, ai mare dreptate in ceea ce spui. BB Cream-urile coreene sunt net superioare, m-am convins de asta si sunt sigura ca toate fetele sunt de aceeasi parere.
      te pupic!

      Ștergere
  2. Si eu imi doresc bb cream-ul acesta, am vrut sa-l cumpar de 1000 de ori de pe ebay, dar am renuntat de fiecare data de frica nuantei, am mai cumparat unele si imi erau mult prea deschise. Dupa review-ul tau o sa ma risc, pe cuvant :P
    merci frumos, puup!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. din ce am vazut eu.. cred ca avem cam aceeasi nuanta a tenului... :) eu cred ca o sa ti se potriveasca foarte bine.. :)
      la mine se adapteaza perfect.. si l-am folosit si pentru mami care are un ten mai inchis si s-a adaptat la fel de bine. :)

      te astept cu vesti dupa ce il incerci
      pupicei!

      Ștergere
  3. Ce bine arată :) ! Chiar interesant
    Nu l-am încercat

    RăspundețiȘtergere
  4. Folosesc produsele skin79 de ceva timp si pot spune ca sunt depandenta de BB cremuri si gama de melc. Probabil sunt singurii din tara care au game complete pentru fiecare tip de ten ,adica sunt multeee si pe gustul si nevoia fiecareia. Se adapteaza cameleonic la nuanta tenului dar au si pentru ten inchis un BB Bonze f tare.Nu i-mi asum riscul de pe ebay sau de la alte surse dubioase atata timp catpot obtine a doua zi originalul din tara www.skin79.ro
    Am intrat pe pagina de facebook skin79 roamania am vazut comentarii si dupa m-am plimbat in magazinul www.skin79.ro .Sincer inante le testasem la targull de cosmtice de la romexpo

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. eu l-am comandat de pe ebay dar nu am avut probleme. l-am verificat si este original. :)
      dar ma bucur ca acum le putem gasi si la noi. :D
      ma bucur sa aud ca iti plac si tie produsele lor. :)
      pupici!

      Ștergere
  5. Am scapat de acneee cu BB crema hot-pink de la skin79 si cu gelul decuratare fara dischete BB cleancer pe baza de oxigen activ.Cle doaua produse si Tonerul cu secretie de melc mi-au reglat secretia de sebum si mi-au luminat fata ,rezolvand acneeea.
    Am tinut si un regim alimentar bazat pe multe fructe ,sucuri ,ceaiuri,iaurturi,zilnis apa din belsug,detoxifierea colonului periodic,la trei luni si sase dupa,masaj limfatic saptamanal,miscare zilnic
    Am vizitat cosmeticiana o data la 3 luni ca sa ma curete total si am exclus total binentele spacatosul de fond de ten
    Produsele skin79 sunt extraordinare ,le iubesc.
    Du zic ca si altele nu sunt bune ,dar hai sa ne uitam la tenul de portelan al sud coreencelor si sa ne punem pe ganduri ...de ce ???
    De ce ei au cea mai buna tehnologie la un pret rezonabil?? vezi samsung si nu numai...Asa sunt de buni si la cosmetice iar BB cremele sunt inventate de ei ,si folosite de fete de la 14 ani pana la varte inaintate.Au spf 50 plus si ingrediente naturale de lux cum este aurul,caviarul,secretia de melc,coenzima q 10,veninul de vipere ,praful de perle si diamante si multe extrase de ceai,iar arbutina si adenozina lupta impotriva petelor pe fata si a ridurilor.BB cremul este alternativa sanatoasa la fondul de ten,trateaza si acopera.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. ma bucur sa aud asta. De fiecare data cand citesc laude despre produsele pe care si eu le iubesc, mi se lumineaza fata. :)
      BB Cream-ul de la Skin 79 este preferatul meu dintre toate produsele pentru acoperire si uniformizare si o sa il recumpar mereu. Cel putin pana voi gasi un inlocuitor la fel de bun. Deocamdata nu am dat peste un alt produs minune asa ca raman la Skin 79. :)

      pupici!

      Ștergere
  6. TOATE BB CREMELE SUNT FOARTE BUNE DACA NU MAI FOLOSESTI FOND DE TEN
    https://www.youtube.com/watch?v=W9Dnr3CXEhA
    POSTAREA ESTE RELEVANTA APROPOS SI DE ACNEE

    http://bbcreams.weebly.com/skin79.html
    IAR SFATUL DERMATOLOGULUI DIN CLIP E BUN

    RăspundețiȘtergere

Trimiteți un comentariu

Postări populare de pe acest blog

Un concealer de calitate ascunde imperfectiunile tenului

Recenzie Carte si Film: Baiatul cu Pijamale in Dungi

CONCURS ANIVERSAR - 2 ANI de BLOGGING