Ce imi place astazi?

Buna dragelor!
Romwe ne pregateste maine o noua promotie cu reduceri foarte mari la peste 4000 de produse.
Din pacate dureaza doar 24 de ore asa ca trebuie sa fim pe faza.. :)
Sper sa am si eu banutii maine si sa pot plasa o comanda pentru ca astazi m-am tot uitat dupa cateva pulovere pe care sa le cumpar.
Inca nu m-am decis exact asupra produselor pe care le voi adauga in cos, pentru ca mai multe pulovere mi-au atras atentia.. :D





Sper ca maine sa aiba preturi reduse toate pulovere care imi plac... :D sa pot plasa o comanda maricica. 
Voi ce veti alege sa adaugati in cos?

Romwe Cyber Monday sale, 2nd December!
4000+ styles, from $1.99, only 24 hours!
Don’t miss, girls:



Comentarii

  1. Mie imi face cu ochiul primul pulover/cardigan! :)
    Iti doresc sa faci alegeri bune!

    Pup!
    Ilda
    Lavender Thoughts

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. e tare simpaticut si dulcic... :D si pe mine m-a atras.. :D
      pupici!

      Ștergere
  2. Imi plac hainele de la ei si eu am admirat catev chestii dragute. Iar acest pulover este foarte dragut

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. chiar au haine foarte dragute.. :)
      ma bucur ca iti place
      pupici!

      Ștergere

Trimiteți un comentariu

Postări populare de pe acest blog

Un concealer de calitate ascunde imperfectiunile tenului

Recenzie Carte si Film: Baiatul cu Pijamale in Dungi

CONCURS ANIVERSAR - 2 ANI de BLOGGING