Eu prefer sa cumpar online

Buna fetelor!
Nu stiu cum sunteti voi, dar de foarte multa vreme eu cumpar doar din mediul online. Bine.. sa nu exageram.. daca zaresc ceva dragut intr-un magazin fizic, bineinteles ca il adaug imediat in cosul de cumparaturi.
Dar atunci cand planuiesc o sesiune de shopping, prefer sa iau la rand magazinele mele preferate si sa imi adaug in wishlist tot ce imi doresc. Dupa ce am facut asta pe mai multe site-uri, analizez foarte bine ofertele, produsele alese, modalitatea de transport si pretul acesteia si iau o decizie. Aleg doar un magazin in care plasez o comanda. Data viitoare cand mai am banuti disponibili, procedez asemanator.
In ultima perioada m-a prins si pe mine febra cumparaturilor din magazinele online din strainatate. V-am scris regulat despre ce magazine e vorba si v-am aratat de fiecare data de produse am ales de la ei. Singurul inconvenient ar fi faptul ca se primesc produsele la posta vamala, dar din cate am vazut, cel putin la un astfel de magazin, este faptul ca pentru ultimele 3 comenzi am primit pachetele la posta locala, pentru ca transportul se face prin Olanda, deci prin Uniunea Europeana. Eu sper in continuare ca toate magazinele online din strainatate vor implementa aceasta modalitate si nu voi mai fi nevoita sa renunt la comenzi pe perioada vacantelor. :)

Desi inainte nu prea cumparam hainute din magazinele online pentru ca imi era teama ca nu voi nimeni marimile, dupa foarte multe incercari reusite, am capatat curaj si acum ma pot orienta foarte bine si fac doar alegeri bune pentru dimensiunile mele.. :D

Sunt foarte multe magazine online din Romania care m-au castigat ca si client fidel pentru ca de fiecare data m-au ajutat daca am avut neclaritati, iar calitatea produselor a fost exceptionala, la fel si grija pentru detaliile ambalarii.

Acum vreau sa caut un magazin imbracaminte online pentru a-mi cumpara vreo 2 rochite. Se apropie un eveniment important si nu stiu cu ce ma voi imbraca. As vrea sa am o rochie pentru zi si una pentru seara, dar optiunile se pot schimba. De obicei purtam o singura rochie intreaga zi, dar sa vedem ce va fi pana atunci.
Am vazut o multime de rochii frumoase, dar nu stiu cat de bine mi s-ar potrivi si imi e tare greu sa ma decid. Desi evenimentul este abia in vara, nu vreau sa las totul pe ultima suta de metri, ci vreau sa fiu pregatita cu totul pana atunci.


Desi pana acum ma orientam doar spre rochite negre, as dori ca cel putin rochia de zi, sa fie intr-o culoare diferita. :) Va voi anunta pentru ce am optat.



Comentarii

  1. Si mie imi place sa cumpar online. :D
    Imi plac rochitele din postare! :*

    RăspundețiȘtergere
  2. Si eu sunt pro cumparaturi online.
    N-am avut curajul pana acum sa-mi fac o comanda de pe site-uri straine.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. eu m-am incumetat de mai multe ori la comenzi online si pana acum nu am avut probleme. Sper nici sa nu am. :D
      pupici!

      Ștergere

Trimiteți un comentariu

Postări populare de pe acest blog

Un concealer de calitate ascunde imperfectiunile tenului

Recenzie Carte si Film: Baiatul cu Pijamale in Dungi

CONCURS ANIVERSAR - 2 ANI de BLOGGING