Machiaj pentru sarbatori

Buna, fetelor!
Nu sunt eu mare experta in make-up, dar am zis sa incerc sa va arat si eu o varianta usurica de machiaj, pe care sa o puteti purta cu drag de Craciun, sau chiar si de revelion, daca nu va doriti ceva prea intens.
Eu am mers pe auriu, aramiu si putin verde, care in poze a iesit mai mult spre negru, dar totul tine de modul in care combinati culorile. Nu trebuie sa se vada exact ce ati folosit, ci doar o trecere subtila de la o nuanta la alta.

Sper din suflet sa va placa propunerea mea si daca voi avea curaj, voi incerca sa va prezint si un machiaj mai puternic, special pentru noaptea dintre ani.

Am ales nuante soft pentru machiajul ochilor, lasand totul mai mult pe seama eyeliner-ului si am decis sa pun accentul pe buze. :)


Produsele folosite sunt:
Plus paletuta de 100 de culori de la ELF pe care am uitat sa o fotografiez. :)

Acum, ce parere aveti despre acest machiaj? L-ati purta?
Vreti sa incerc sa realizez si un machiaj mai puternic pentru Revelion?




Comentarii

  1. Daaa, chiar as vrea sa vad un machiaj cu ochii intens conturati, e foarte frumoasa postarea ta, chiar ar trebui mai des sa postezi machiaje. :) Imi place la nebunie, ce este, un produs anume sau combinatie de rujuri? Arata super oricum! :)

    In alta ordine de idei, as vrea sa te invit la concursul meu proaspat lansat: http://vintagelooksimona.blogspot.ro/2013/12/concurs-pentru-bloggeri-impreuna-cu.html. M-as bucura foarte mult daca te-ai inscrie. Te astept cu mare drag! :)
    Pupici!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. multumesc mult, Simo. :)
      pentru buze am folosit 3 produse.. :D un ruj rosu de la Gosh, un ruj auriu de la Essence si un gloss cu particule sclipicioase de la ELF :D
      Vin, vin si la concurs.
      te pupacesc!

      Ștergere
    2. Ma gandeam eu ca e combinatie de rujuri. Arata super fain oricum si neaparat sa mai vii cu postari de genul acesta! :)

      Pupici!
      Te astept! :)

      Ștergere
    3. ma bucur ca iti place.. :)
      O sa incerc sa fac si unul mai puternic.. :D
      pupicei :*

      Ștergere
  2. E dragut si subtil machiajul, imi place.
    Pupicei

    RăspundețiȘtergere
  3. Superb! ♥
    Mai vrem! :-)
    Weekend minunat! ♥

    RăspundețiȘtergere
  4. sa stii ca esti talentata si te machiezi foarte fain :).

    RăspundețiȘtergere

Trimiteți un comentariu

Postări populare de pe acest blog

Un concealer de calitate ascunde imperfectiunile tenului

Recenzie Carte si Film: Baiatul cu Pijamale in Dungi

CONCURS ANIVERSAR - 2 ANI de BLOGGING