Cum ne pregatim de iarna?

Hello, hello, fete dragi!
Voi cum va pregatiti pentru iarna grea ce s-a instalat deja?
Eu ma pregatesc sperand ca nu va fi chiar atat de grea si sperand ca zile frumoase, asa cum a fost astazi, cu temperaturi marisoare, vor mai fi si de acum inainte. :) Nu e bine sa sper?
Pai atunci eu zic sa trecem la treaba si sa vedem exact cu ce trebuie sa ne inarmam pentru a-i face fata doamnei Iarna.

Atunci cand vine vorba de frig, eu trebuie sa am in primul rand incaltari groase, care sa faca fata temperaturilor scazute. De aceea mai mereu ma gasesti cautand botine online, pentru ca niciodata nu am prea multe. :)
Imi plac botinele foarte mult pentru ca se potrivesc perfect cu stilul meu. Ma avantajeaza mai mult decat cizmele lungi la care apelez doar in cazuri de temperaturi extreme.. :))

Cateva modele care mi-au atras atentia ar fi:




Se potrivesc perfect pentru un stil casual, asa cum adopt eu de fiecare data cand merg la facultate. Daca si interiorul este exact asa cum ma astept sa fie, adica foarte calduros, atunci cu siguranta nu voi avea nici o problema in aceasta iarna cu aceste botine. :)

Bineinteles ca o sa caut si cateva cizme lungi, pentru situatii de urgenta, atunci cand gerul nu ma lasa sa port ghetutele mele preferate. 
De obicei prefer sa pun sosete mai grosute si sa imi pastrez ghetele decat sa apelez la cizme.

Trecand peste acest aspect, ajungem si la colanti dama. Eu ii folosesc cateodata si pe sub pantaloni, atunci cand frigul este mult prea mare si eu am mult de mers pe jos. Atunci aleg o pereche de colanti cu interiorul pufos, pentru a fi si mai caldurosi. 

In ultima vreme mi-am propus sa port mai multe rochite si fustite, chiar si iarna. Cred ca arata tare bine impreuna cu o pereche de ciorapi mati si botinute cu toc. De aceea tot pentru iarna as alege si cateva fuste groase, pentru a-mi servi in aceasta directie nou adoptata.

Pentru aceasta perioada cred ca mi-ar placea sa port una din urmatoarele fuste:

Ultimul, dar nu cel din urma articol vestimentar pe care trebuie sa il avem in garderoba in aceasta perioada, este reprezentat de o geaca groasa, care sa faca fata cu brio temperaturilor negative. De aceea stiti ca mi-am comandat deja una care este pe drum. O sa ajunga in vacanta si atunci o sa v-o arat si voua. Sper sa fie exact asa cum mi-o imaginez - super calduroasa. :)

Cam acestea ar fi unele din sugestiile mele pentru iarna care ne surprinde in fiecare zi. Ar mai fi si altele, dar o sa le discutam cu alta ocazie. :)





Comentarii

  1. Te-am nominalizat la un concurs aici: http://nuntastilata.blogspot.ro/2013/12/cadouri-pentru-nunta-propunerile-site.html
    Daca hotarasti sa participi, mult noroc!

    RăspundețiȘtergere
  2. Primele bontine sunt exact stilul meu si am ceva asemanator ;) si eu am zis ca o sa port mai mult rochite, problema ca nu am unele groase :))

    http://o-fata-simpla.blogspot.ro/

    RăspundețiȘtergere
  3. imi plac ghetutele negre!
    mi se pare ca vin perfect cu orice tinuta:)
    tocmai am dat drumul unui giveaway pe blogul meu,

    would you like to join it?

    http://thatswhywesmile.blogspot.ro/2013/12/giveaway-de-craciun-castiga-o-pereche.html

    RăspundețiȘtergere

Trimiteți un comentariu

Postări populare de pe acest blog

Un concealer de calitate ascunde imperfectiunile tenului

Recenzie Carte si Film: Baiatul cu Pijamale in Dungi

CONCURS ANIVERSAR - 2 ANI de BLOGGING