Ce imi place astazi?

Buna, fetelor!
Astazi am fost instiintata ca ultima mea comanda Romwe, continand aceasta geaca, a fost livrata. Astept cu mare nerabdare sa o primesc. Din cate am putut observa, are numarul de urmarire asemanator cu cel al ultimului pachet pe care l-am primit direct la usa, asa ca sper din suflet sa ajunga si asta prin aceleasi metode, pentru ca imi doresc sa o primesc in vacanta si nu abia dupa ce ma intorc la facultate. :)

Cei de la Romwe au pregatit reduceri imense pentru Craciun, reduceri de 20-80% care chiar merita analizate.
Dintre produsele care vor fi incluse in promotie, eu am ales sa va arat:
Bandeau Black Shift Dress
Bandeau Black Shift Dress - va fi redusa la doar 11.99 $

http://www.romwe.com/romwe-knit-long-sleeves-furry-hooded-grey-coat-p-77390.html?cherryqueendee
Knit Long Sleeves Fury Hooded Grey Coat - va fi 24,99$.

http://www.romwe.com/zippered-panel-cream-vest-p-74540.html?cherryqueendee
 Zippered Panel Cream Vest - va fi 8.99$

Reducerile sunt foarte mari, asa cum va spuneam si la inceput, asa ca puteti incepe inca de acum sa adaugati produse in wishlist pentru a fi pregatite cand se va da startul promotiilor, adica maine. :)

Romwe Xmas big sale!

Up to 80% off! Whole week!

Biggest discount! Most styles ever!

Date:  12/17/2013  -12/23/2013


http://www.romwe.com/XMAS-BIG-SALE-c-379.html?cherryqueendee





Comentarii

  1. rochita e foarte frumoasa...cat e transportul? se plateste prin pay pal? sau cum? n-am luat niciodata de la ei...dar pentru rochita s-ar merita. la 12$, nu e rau deloc. M-am indragostit de ea...eu astept maine comanda de la kurtmann :X

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. ma bucur ca iti place
      transportul este gratuit.
      se plateste prin paypal
      coletelul iti va veni la posta vamala de care apartii sau la posta locala, in functie de noroc.. :D ultimele doua pachete mie mi-au venit acasa.. :)
      daca mai ai si alte intrebari, nu ezita sa imi spui
      pupici :*

      Ștergere
  2. Si eu m-am bucurat de un colet venit acasa. :)

    RăspundețiȘtergere

Trimiteți un comentariu

Postări populare de pe acest blog

Un concealer de calitate ascunde imperfectiunile tenului

Recenzie Carte si Film: Baiatul cu Pijamale in Dungi

CONCURS ANIVERSAR - 2 ANI de BLOGGING