Review: Gel dupa epilat Epifin

Buna, fetite dragute!
Nu stiu cum v-ati trezit voi astazi, dar la mine parca e o atmosfera plina de sarbatoare si voie buna. A nins atat de frumos aseara, atat de linistit, incat a fost o zi minunata. Astazi este la fel de frumos. S-a si asternut zapada dar sunt curioasa cat va rezista. Poate voi face si cateva fotografii pentru voi si le voi posta pe Instagram. Ma puteti urmari si acolo pentru a fi la curent cu tot ce se intampla.

Astazi vreau sa vorbim despre un produs care pe mine m-a cucerit. Am citit despre el la Aurora Toma, daca nu ma insel si am spus ca trebuie sa il am.
Pielea mea este extraordinar de sensibila si dupa fiecare epilare, indiferent de metoda folosita, ma trezesc cu niste iritatii de toata "frumusetea".
Am avut o perioada in care chiar nu mai stiam ce sa folosesc dupa epilare pentru ca iritatiile sunt foarte nesuferite si mai ales inestetice.
Cautam o crema pentru iritatiile bebelusilor din DM pe care stiu ca o mai foloseau si alte fete, dar din pacate nu am gasit-o si am fost foarte dezamagita. Atunci m-am pus pe cautat si am dat peste un review al gelului Epifin pe blogul Aurorei.
Si la urmatoarea comanda Dacic Cool am adaugat in cos si acest produs si nu regret nici o clipa ca am facut-o.

Cred ca il puteti gasi si prin supermarketuri sau farmacii, nu stiu sigur, pentru ca eu, asa cum am zis mai sus, l-am comandat de la Dacic Cool, la un pret de 8 lei pentru 50 ml.
Mi se pare un pret foarte ok pentru calitatea pe care o are.

Ambalajul este unul foarte simplu, care probabil nu te imbie sa il cumperi daca nu stii prea multe despre calitatea produsului continut.
Dar eu prefer ca producatorii sa investeasca mai mult in calitatea produselor decat in design-ul ambalajelor.

Consistenta este una medie, produsul iese usor din tub, fara dificultate. Imi place acest aspect pentru ca il voi putea folosi pana la ultima picatura.

Culoarea este asemanatoare cu cea a cerii iar mirosul este usor mentolat, de plante, destul de placut.


Dupa aplicare, pielea nu ramane unsuroasa, gelul intrand foarte usor in piele si va puteti imbraca imediat pentru ca nu veti intampina dificultati.

Am observat o imbunatatire considerabila a aspectului pielii dupa epilare. Eu il folosesc in toate zonele si nu am avut parte decat de efecte benefice. Iritatiile apar destul de rar si asta nu poate decat sa ma bucure.
Cu siguranta ii voi ramane fidela si il voi recumpara ori de cate ori voi ramane fara el.

Ingrediente:
Aqua, Chamomilla recutita extract, Olea europeea oil, Collagen, Carbomer, Lavandula Angustifolia oil, Triethanolamine, Methylchloroisothiazolinone, Methylisothiazolinone/Benzyl Alcohol

Best-Good-Average-Poor

Ingredientele vad ca sunt din toate categoriile dar ma bucur ca in prima jumatate sunt cele bune si foarte bune.
Oricum ingredientele au diferite reactii in functie de fiecare tip de piele si de sensibilitatea specifica fiecarei persoane.

Pentru mine, este un produs bun, la un pret foarte ok, cu efecte benefice, pe care il voi folosi cu drag in continuare.

Voi ce folositi pentru a preveni iritatiile de dupa epilare?


Comentarii

  1. trebuie sa il achizitionez si eu, mai ales ca are un pret atat de bun

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. pretul e foarte mic iar calitatea e foarte buna.. :) eu spun ca merita incercat
      pupici!

      Ștergere
  2. Eu aplic unguent Epitelin pentru mustatile de pisica proaspat depilate; si pentru axila!
    Am citit si eu la Aurora despre Epifin, sunt curioasa in privinta lui, poate ii va veni randul intr-o buna zi!

    Multam pentru review! Pup, pup!
    Ilda
    Lavender Thoughts

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. nu stiu de acest unguent.. :)
      poate o sa ii dai o sansa si acestui gel.. :)
      daca nu voi mai gasi vreodata Epifin.. o sa zin cont de Epitelin. :)
      pupicei :*

      Ștergere
  3. L-am achiziţionat şi eu ieri, iar azi l-am folosit. Nu am decât cuvinte de laudă pentru acest produs. Nu am avut deloc pielea iritată, iar senzaţia a fost una foarte plăcută după ce l-am aplicat. Recomand cu mare drag, îşi merită toţi bănuţii. O zi superbă să aveţi!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. ma bucur sa aud asta:) si eu sunt foarte incantata de el. :)
      te pupacesc

      Ștergere

Trimiteți un comentariu

Postări populare de pe acest blog

Un concealer de calitate ascunde imperfectiunile tenului

Recenzie Carte si Film: Baiatul cu Pijamale in Dungi

CONCURS ANIVERSAR - 2 ANI de BLOGGING