Sweater Weather

Hey!
Cum va simtiti astazi? Aici gerul s-a mai domolit si de dimineata era perfect. Ningea cu fulgi mari si atmosfera era una de sarbatoare. Acum nu mai ninge, ci s-a cam transformat in ploaie si nu imi place deloc. :)

Acum cateva zile, Florina m-a nominalizat pentru acest tag simpatic, asa ca astazi il voi onora. :)

1.Favourite candle scent
Ador lumanarile cu miros de mar si scortisoara. Am avut una de la Glade care raspandea mirosul in toata casa si o iubeam. Sper sa mai gasesc una asemanatoare si in perioada Craciunului. :)
  
 2.Coffe, tea or hot chocolate?
Hot Chocolate! Oricat as incerca sa ma autoeduc in directia ceaiului, prefer oricand o ciocolata calda. :) Cafea nu beau niciodata

 3.What is the best winter memory you have?
 Anul trecut, de revelion iubi m-a cerut in casatorie :D 

4.Which makeup trend do you prefer: dark lips or winged eyes?
Winged eyes. In ultima vreme folosesc tusul de fiecare data. Atunci cand am putin timp la dispotizie, apelez la winged eyes si totul e perfect. :)

5.Hats or scarves?
  Ambele. Nu imi place frigul si incerc sa ma protejez cat de bine pot. Aleg o esarfa groasa si o caciulita calduroasa si doar asa ma incumet sa ies din casa.. :D

6.Most worn sweater?
 Hmm.. aici nu as sti ce sa raspund. Nu pot spune ca am un pulover preferat. Le alternez pe toate, ba chiar uneori recurg si la alte bluzite, nu doar pulovere. :)

7.Favourite autumn nailpolish?
As putea spune nude. Am o singura oja intr-o astfel de nuanta si am facut abuz de ea toamna aceasta. :)

8.What's your #1 favourite thing about winter?  
Craciunul! Il astept tot timpul anului. Imi place mult atat perioada care precede aceasta sarbatoare, cat si dimineata de Craciun. Imi place sa impodobesc bradul, sa ascult colindatorii, sa ma plimb prin oras si sa ascult colinde la casa de cultura. Totul e superb.

9.Best Christmas present you received?  
Toate sunt minunate prin simpla lor existenta. Dar cel mai mult ma bucur atunci cand ii vad pe cei dragi in jurul meu, sanatosi si fericiti.

  10.Favourite season?
Iarna ar putea fi anotimpul meu preferat. Dar din pacate nu imi place decat perioada de pana la Craciun. Poate pana la Revelion. Dar apoi e groaznic. :))) 
Asa ca o sa spun Primavara. Temperaturile sunt perfecte, totul revine la viata si eu sunt binedispusa mereu.

 Acestea au fost intrebarile! Multumesc Florina pentru nominalizare. Mi-a facut mare placere sa raspund la intrebari.

Dau TAG-ul mai departe blogroll-ului meu si tuturor celor care isi doresc sa il completeze.


Comentarii

Trimiteți un comentariu

Postări populare de pe acest blog

Un concealer de calitate ascunde imperfectiunile tenului

Recenzie Carte si Film: Baiatul cu Pijamale in Dungi

CONCURS ANIVERSAR - 2 ANI de BLOGGING