Review & Swatch: Ruj Yves Rocher (Caramel Nude)

Buna, fetelor!
V-am aratat saptamana trecuta revista Femeia pe care am cumparat-o impreuna cu un ruj Yves Rocher. Va spuneam chiar de atunci ca imi place tare mult rujul. Asa ca astazi am revenit cu mai multe detalii despre el. :)

Ambalajul este unul simplu, cu nuante de mov foarte inchis. Capacul este usor transparent si astfel pot vedea daca produsul este in siguranta. :) De multe ori mi se intampla sa il rotesc din greseala si sa ii ating varful de capac.

Nuanta pe care eu am ales-o este No7 si este un nude-caramel, asa cum imi place mie sa spun. :)

Am luat rujul impreuna cu revista Femeia de Februarie, la numai 10 lei, asa ca am facut o afacere buna, tinand cont ca pe site, costa 28 de lei, la reducere. :)

Are o consistenta cremoasa si se aseaza frumos pe buze, si le hidrateaza destul de bine. Mie imi plac asfel de rujuri pentru ca arata bine chiar si atunci cand am buzele mai uscate.


 Nuanta imi place la nebunie pentru ca este perfecta pentru a fi purtata zilnic. In ultima perioada stiti ca ma uit numai dupa nude, asa ca acest ruj se incadreaza perfect in preferintele mele. :)

Rezistenta este una medie, cam de 2-3 ore. De obicei rujurile mai cremoase au rezistenta mai scazuta decat cele mate, dar acest lucru nu ma deranjeaza, pentru ca eu le prefer pe acestea, chiar daca necesita reaplicare mai rapida. :)

Ma bucur mult ca l-am cumparat, pentru ca mi se potriveste foarte bine la toate aspectele. Am facut o alegere buna si in ceea ce priveste nuanta, asa ca nu imi ramane decat sa astept si alte astfel de produse la revistele lunii viitoare. :D

Voi ati incercat acest ruj?
Ce alte produse foarte bune ati descoperit prin intermediul revistelor? :)



Comentarii

  1. E tare frumoasa nuanta, sa-l porti cu placere! :*
    Eu am doar un gloss de la ei, dar e ok. :D

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. ma bucur ca iti place :) multumesc frumos
      am si eu si un gloss, tot impreuna cu o revista l-am cumparat. :)
      pupici!

      Ștergere

Trimiteți un comentariu

Postări populare de pe acest blog

Un concealer de calitate ascunde imperfectiunile tenului

Recenzie Carte si Film: Baiatul cu Pijamale in Dungi

CONCURS ANIVERSAR - 2 ANI de BLOGGING