Happy Valentine's Day, my Love!

Buna, fetelor!
A venit si ziua mult asteptata! :) Cred ca nu sunt singura care cauta orice motiv pentru a sarbatori iubirea, nu?
Sunt de parere ca trebuie sa profitam de orice zi pentru a ne exprima sentimentele fata de persoana iubita asa ca eu gasesc motiv in orice lucru marunt. Imi place Ziua Indragostitilor pentru ca am o ocazie in plus sa il rasfat pe iubitul meu si sa il cocolosesc, asa cum imi place mie. :) Nu stiu daca si lui ii place, dar cert e ca eu ador sa il dragalesc.

Probabil de Dragobete voi profita inca o data de situatie si voi pregati ceva dragut pentru el, pentru ca merita. :)

Dar pentru ca pana acum v-am tot facut liste si listute cu idei pentru cadouri, astazi va arat la ce cadou m-am oprit eu pentru iubitul meu. Nu este ceva costisitor dar e un cadou care stiu ca ii va fi pe plac. Daca va cunoasteti bine partenerii, nu veti avea probleme in alegerea cadourilor. Intr-adevar e posibil sa intampinati dificultati dupa o anumita perioada, pentru ca se cam epuizeaza toate variantele, dar intotdeauna va fi ceva ce ii va lipsi si pe care va fi bucuros sa il primeasca.

Asadar eu am ales un pulover in mai multe nuante de albastru. De prima data cand l-am vazut, deja mi-l imaginam pe el imbracat si stiam ca i se va potrivi de minune. Imi place foarte mult sa ii cumpar hainute si mai ales sa mergem impreuna la cumparaturi si sa fac eu cam toate alegerile. :D


Pe langa pulover am mai adaugat si un set Old Spice pentru ca stiu ca e incantat de tot ce are legatura cu Old Spice. Isi cumpara stick deodorant doar de la acest brand si pentru ca in orasul nostru nu se gaseste, de fiecare data trebuia sa ii caut eu pe la Constanta. :))
Asa ca atunci cand am vazut la Aoro acest set, am stiu ca trebuie sa il iau pentru el.
Pentru ca erau mai multe seturi disponibile, m-am orientat catre acesta cu After Shave si Deodorant Spray pentru ca l-am tot auzit ca trebuie sa isi cumpere un After Shave asa ca am stiut ca e exact ceea ce ii trebuie.
Imi place sa ii cumpar cadouri pe care sa stiu ca le va folosi, pentru ca astfel stiu ca am facut o investitie buna.

Oricum, m-am bucurat mult sa gasesc o colectie de produse Old Spice pentru ca acum am de unde alege si pentru urmatoarele ocazii. Daca tot ii plac mult aceste produse, de ce sa nu profit si sa il bucur de fiecare data.
Preturile lor sunt unele potrivite pentru toate buzunarele, asa ca sunt perfecte si pentru mine. :)

De-a lungul timpului am trecut impreuna prin multe etape in ceea ce priveste cadourile. Poate uneori voiam doar sa ne impresionam unul pe celalalt, dar acum am ajuns sa ne cunoastem si sa alegem exact cadourile de care celalalt are nevoie. 
Chiar daca uneori el ma intreaba ce imi doresc, eu prefer mult mai mult surprizele si astept fiecare ocazie pentru a fi surprinsa. :D

Voi ce planuri aveti pentru astazi? Ati primit/daruit deja cadourile? Ce ati ales pentru partenerii vostri?



Comentarii

  1. Happy V-Day :)

    BTW I am currently having a giveaway sponsored by Banggood on my blog. So if you are interested then do take part in it :)

    Banggood $30 Voucher Giveaway

    RăspundețiȘtergere
  2. sa va iubiti mult, bravo voua ca sarbatoriti toate variantele :D eu...stau cuminte, in banca mea, de data asta :D long story...

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. multumesc mult, Gabi :)
      pai de fapt sarbatorim in fiecare zi
      imi pare rau sa aud ca nu sarbatoresti. :(
      pupici!

      Ștergere

Trimiteți un comentariu

Postări populare de pe acest blog

Un concealer de calitate ascunde imperfectiunile tenului

Recenzie Carte si Film: Baiatul cu Pijamale in Dungi

CONCURS ANIVERSAR - 2 ANI de BLOGGING