Din revistele lunii: FEMEIA de Februarie

Buna, dragutelor!
Stiu ca va plac mult postarile cu revistele lunii si eu am cam neglijat aceasta rubrica. Nu am mai cumparat de multa vreme reviste, pentru ca am avut grija sa economisesc banutii pentru alte cumparaturi mai importante.
Dar luna aceasta, revista Femeia m-a atras datorita cadourilor si am ales-o si eu pe cea cu un ruj Yves Rocher.
Oricum revista in sine imi place de obicei pentru ca articolele sunt pe gustul meu.
Revista a costat 10 lei si in interior, pe langa rujul de la Yves Rocher pentru care de fapt am si cumparat revista, am mai gasit doua mostre - balsam si sampon Head & Shoulders, un catalog Yves Rocher si o brosura Sweet Garden.

Rujul arata tare bine. Imi place mult nuanta. E un nude foarte simpatic, pe care l-am folosit deja de cateva ori. O sa ii dedic si un articol separat pentru ca merita mai multa atentie. :)

Am rasfoit revista si au fost o multime de articole care mi-au captat atentia si pe care vreau sa vi le arat si voua. O sa incerc sa ma limitez un pic pentru ca daca le-as fotografia pe toate cele care mi-au placut, am sta aici pana maine dimineata. :D

Rubrica Q&A a fost mereu una din preferatele mele. Din sectiunea de Beauty am aflat despre cremele Cold, despre care nu aveam nici o idee. Acum stiu ca o astfel de crema este de fapt o emulsie din apa, grasimi si ceara de albine care ofera o senzatie de racoare dupa aplicare. :) M-au facut foarte curioasa asa ca o sa caut si eu o astfel de crema sa vad exact cum sta treaba cu ea. :)

Din sectiunea de noutati am aflat despre CC Cream-ul de la Burjois, 123 Perfect, care promite sa camufleze toate imperfectiunile tenului.
Tot de aici am aflat si despre gelul delicat preepilare de la RICA. Mi se pare un produs interesat care ar merita incercat. :)

Din articolul ABC-ul frumusetii am aflat efectele diferitelor ingrediente folosite pentru cosmetice. Acum stiu ce trebuie sa caut atunci cand imi cumpar un nou produs.

Desi am parul destul de drept, cateva trucuri pentru a-l mentine sanatos nu sunt niciodata de prisos. Am notat cateva dintre produsele recomandate si le-am trecut pe wishlist-ul meu.

Si pentru a va indulci, am lasat pentru final o reteta absolut delicioasa, dar care poate reprezenta si un cadou foarte frumos pentru Ziua Indragostitilor. :)

A fost o revista pe gustul meu, cu multe articole interesante din care am putut sa aflu si cateva lucruri noi. :)

Voi ce reviste ati cumparat in aceasta luna?


Comentarii

  1. și eu cumpăr reviste pt cosmetice :))
    :*

    RăspundețiȘtergere
  2. Și eu am luat ieri revista Femeia, dar cu fardul cadou. Cu rimelul, care mă interesa mai mult, pare că nu e de găsit. :( Nici cu rujul nu am văzut-o... și chiar îmi place nuanța. O să mă mai uit după ea. :D
    Pupici :*

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. intr-adevar cu fard erau cele mai multe, dar eu cautam cu ruj neaparat. As mai fi vrut si cu mascara, dar nu am gasit pe nicaieri. :)
      pupici!

      Ștergere
  3. pacat ca eu am gasit-o doar cu balsam de buze...si era 10 ron la reducere in brosura yves rocher
    daca gaseam rujul o cumparam si eu

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. cam asa ma orientez si eu cand cumpar reviste. Sa fiu in avantaj nu sa cumpar produsul la acelasi pret ca de obicei. :)
      Poate vei gasi si cu ruj, inca nu e timpul pierdut
      pupici!

      Ștergere
  4. Arata super nuanta rujului <3. Sa il folosesti sanatoasa!

    RăspundețiȘtergere
  5. cred ca rujul e cam nuanta care o am eu, asa pare...dar e frumos foc! eu am luat cosmo, dar fara cadou. vazusem la o revista cu gelul de dus de la yves rocher...dar n-am luat-o. alta data!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. eu nu prea iau reviste fara cadou.. :D:D:D
      ma bucur ca iti place rujul
      pupici!

      Ștergere
  6. imi place nianta rujului car mie nu mi se potriveste din pacate ,sal folosesti cu drag ma voi uita si eu dupa o revista ce are ceva cadou ..

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. de ce sa nu ti se potriveasca? un nude dragut se potriveste oricui. :)
      pupicei!

      Ștergere
  7. mie-mi place femeia ca-i de bun simt :). mi-o mai iau uneori.

    arata bine rujul ;).

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. chiar e o revista interesanta. :D si mie imi plac articolele
      pupici!

      Ștergere
  8. imi place nuanta rujului :) Sa-l folosesti cu placere! :-*

    RăspundețiȘtergere

Trimiteți un comentariu

Postări populare de pe acest blog

Un concealer de calitate ascunde imperfectiunile tenului

Recenzie Carte si Film: Baiatul cu Pijamale in Dungi

CONCURS ANIVERSAR - 2 ANI de BLOGGING