Ce imi place astazi?

Buna, fetelor!
In primul rand, astazi imi place ca am scapat de cel mai greu examen din sesiune. :)) De fapt de jumatate din el, partea parctica, dar oricum partea cea mai grea.
Asa ca pot fi un picut mai relaxata si pot frunzari site-urile in cautare de noi bunatati pentru primavara ce se apropie.
Astazi mi-am scos si eu la plimbare noua hainuta de la Romwe pe care o sa v-o arat si voua intr-o postare viitoare.

Pana atunci insa, haideti sa vedem ce bunatati putem gasi astazi la reducere:

www.romwe.com/lace-upper-belted-half-sleeves-white-skater-dress-p-75274.html?cherryqueendee
Aceasta rochita mi se pare adorabila pentru sezonul ce pare sa se fi instalat deja. Imi place combinatia de navy cu alb iar partea de sus, din danteluta, este chiar pe placul meu. Pretul redus imi face cu ochiul si imi e tare greu sa ma abtin sa nu o adaug in cos. :D

www.romwe.com/romwe-asymmetric-hollowout-batwing-sleeved-white-jumper-p-74801.html?cherryqueendee
Bluzita alba, lejera, mi se pare superba atat in combinatia din fotograiie cat si alaturi cu o fustita sau chiar cu o pereche de jeansi lungi. Imi plac si pantofii pe care ii poarta modelul si chiar am vazut o pereche asemanatoare pe Asos pe care sper sa reusesc sa o cumpar in curand. :D

www.romwe.com/romwe-faux-roses-embellished-pink-skirt-p-77504.html?cherryqueendee
Si pentru ca primavara este anotimpul pastelurilor dar si al florilor, aceasta fustita mi se pare o alegere foarte potrivita. Culoarea e adorabila, atat de finuta si delicata. :) As avea cateva combinatii potrivite pentru ea. :)


Gasiti toate aceste hainute, dar si multe altele la preturi foarte bune.
Voua care va fac cu ochiul? :))

Dating with spring, all best-sellers for you!
Over 100 styles, up to 40% off
Start from $4.99
Time: 2/18/2014 ---2/23/2014
Don’t miss, girls!
http://www.romwe.com/DATING-WITH-SPRING-c-454.html?alice?cherryqueendee



Comentarii

  1. fustita mi se pare tare draguta desi e foarte diferita de stilul meu :).

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. nici eu nu prea sunt cu fustitele.. dar asta imi place mult. :D
      pupici!

      Ștergere
  2. Imi place mult bluzita alba dar...m-a pus pe fuga pretul! :))
    Pup, frumusico!

    Ilda
    Lavender Thoughts

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. hihih.. :D sa o urmaresti si poate o prinzi la vreo reducere. :D
      pupici!

      Ștergere

Trimiteți un comentariu

Postări populare de pe acest blog

Un concealer de calitate ascunde imperfectiunile tenului

Recenzie Carte si Film: Baiatul cu Pijamale in Dungi

CONCURS ANIVERSAR - 2 ANI de BLOGGING