Ce imi place astazi?

Hey!
Astazi sunt absolut incantata de sumedenia de produse reduse de la Romwe. Daca pana acum aveau promotii doar pentru un numar mic de produse, acum reducerile sunt foarte, foarte multe.
Tocmai de aceea si lista mea de preferinte pentru astazi este tare lunga.. :)))
www.romwe.com/romwe-buttoned-vneck-green-shirt-p-75152.html?cherryqueendee
M-am indragostit de aceasta camasa. Imi place foarte mult culoarea, mi se pare una tare linistitoare. :) Iar de model nu mai zic nimic, pentru ca se intelege cat de mult imi place. :D:D

www.romwe.com/loose-lace-black-sweatshirt-p-75260.html?cherryqueendee
Puloverul acesta cu danteluta mi se pare tare finut. Desi mi-ar fi placut si pe alta culoare, arata foarte bine si pe negru. Iar pretul e mai mult decat super :)
www.romwe.com/romwe-lapel-dualtone-zippered-grey-coat-p-77335.html?cherryqueendee
Si daca nu v-ati dat inca seama de obsesia mea pentru paltoane, sacouri, geci si alte din astea, va mai arat inca o hainuta care imi face cu ochiul. Imi place tare mult blanita de la guler si mi-ar fi placut si mai mult daca avea si o gluga, dar merge si asa. :D
www.romwe.com/romwe-sleeveless-beaded-embellishment-grey-dress-p-79047.html?cherryqueendee
Rochita asta nu imi atrasese atentia. Dar am vazut-o la Koko si atunci m-am indragostit de ea. E tare frumoasa si se aseaza bine, cel putin din ce am vazut la Koko. :)

www.romwe.com/fake-fur-belted-brown-vest-p-74759.html?cherryqueendee
Si pufosenia aceasta mi-a facut cu ochiul insistent si nu am putut sa o las deoparte. Imi place panglicuta din talie, mi se pare tare dulcica. :)


Puteti gasi toate aceste minunatii, dar si multe altele la preturi la fel de mici, pe site-ul Romwe, la sectiunea dedicata acestei promotii.

http://www.romwe.com/SPRING-FESTIVAL-SALE-c-436.html?cherryqueendee
Romwe Spring Festival Sale
Over 1000 styles, up to 75% off
Start from $3.99
Time : 2/4/2014 ---2/11/2014
Don’t miss, girls!



Comentarii

Trimiteți un comentariu

Postări populare de pe acest blog

Un concealer de calitate ascunde imperfectiunile tenului

Recenzie Carte si Film: Baiatul cu Pijamale in Dungi

CONCURS ANIVERSAR - 2 ANI de BLOGGING