Jocuri si jucarii

Buna, fetelor!
Nu stiu cum sunteti voi, dar eu ma simt foarte bine atunci cand stiu ca se apropie ziua vreunul nepotel, verisor sau al bebelus de prin familie sau de prin prieteni.
Imi plac foarte mult copiii si cred ca si ei ma plac pe mine. Imi place sa le fac toate poftele si sa ii bucur ori de cate ori am ocazia. Asa ca atunci cand urmeaza goana dupa cadou, ma simt si eu din nou copil. V-am mai spus si cu alta ocazie ca imi aduc aminte cu drag de copilarie. Consider ca au fost niste ani minunati de care acum copiii nu mai au parte. Bine, sa nu generalizam, pentru ca nu este pretutindeni la fel dar totul tinde sa se computerizeze si parca cei mici nu mai simt gustul copilariei asa cum l-am simtit noi.
Parca este altfel cand ai jucaria in maini si poti sa o sucesti pe toate partile, sa iti pui imaginatia la contributie si sa inventezi chiar tu un joc sau replici ale papusilor pe care le ai.
Asa ca atunci cand se apropie ziua vreunui copilas pe care il iubesc, prefer sa caut astfel de jocuri si jucarii.
Am gasit cateva jocuri SpiderMan online si ma bucur mult cand gasesc astfel de bunatati in magazinele online pentru ca scutesc mult timp pe care l-as fi irosit mai mult pe drum pana la un magazin fizic.

Atunci cand e vorba despre verisorul meu cel mic, de doar 5 anisori, nu ezit nici o clipa si stiu ca trebuie sa ii cumpar cateva masinute copii pentru ca este innebunit dupa ele. Mici sau mari, de toate culorile si modelele, a ajuns chiar sa le colectioneze. Asa ca un cadou perfect pentru el ar fi o astfel de masinuta.
Nici cateva jocuri Bakugan nu ar fi de trecut cu vederea. Mereu cand merg cu el prin magazine, stie sa mi-l arate pe Bakugan pe oriunde il zareste. Cred ca ar fi incantat si de un astfel de jos, dar parca tot nu renunt la ideea cu masinutele. :)

Voi ce obisnuiti sa le cumparati copilasilor din familie?

Comentarii

Postări populare de pe acest blog

Un concealer de calitate ascunde imperfectiunile tenului

Recenzie Carte si Film: Baiatul cu Pijamale in Dungi

CONCURS ANIVERSAR - 2 ANI de BLOGGING